اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری بوشهر تاکید کرد

حمایت بنیاد ملی نخبگان از ادامه طرح تسنیم در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر گفت: با توجه به موفقیت اجرای طرح تسنیم در استان بوشهر، امیدواریم بنیاد ملی نخبگان از این طرح حمایت‎های لازم را داشته باشد.

حمایت بنیاد ملی نخبگان از ادامه طرح تسنیم در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا بازدار صبح امروز در نشست با نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: این طرح از دو سال پیش و پس از فراهم کردن زمینه‎های راه‎اندازی بنیاد نخبگان در استان بوشهر طراحی شد.

وی افزود: در همین راستا 17 شاخص در سند چشم‌انداز احصا و برنامه‎ها و راهبردهایی پیش‌بینی و اجرا شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر گفت: عملکرد ما در اجرای طرح تنسیم که تقویت نیروی انسانی تراز جمهوری اسلامی در راستای تعالی سرمایه انسانی ممتاز و نخبه است، در استان بوشهر موفقیت‌آمیز بوده است.

بازدار با اشاره به طرح جهاد سایبری تصریح کرد: بنا به ضرورت تهدیدات سایبری در حوزه فنی و ادراکی حدود دو سال پیش طرح جهاد سایبری در حوزه‎های فنی، پژوهشی، محتوا و ادراکی در استان بوشهر طراحی شد.

وی ادامه داد: در کنار راه‎اندازی مرکز آپا در استان، با اعتبارات استانی در حوزه فنی آزمایشگاه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بنیاد نخبگان راه‎اندازی کردیم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر یادآور شد: همچنین در حوزه پژوهش دو پروژه مهم که نیاز نیروی دریایی سپاه بود توسط چند نخبه در حال انجام است.

بازدار اضافه کرد: اتاق فکر تهدیدات احصا و کارهای محتوایی و فرهنگی در این راستا در استان بوشهر با جدیت و اهتمام در حال انجام است.

 مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری بوشهر گفت: ضمن اینکه استان بوشهر در سفر سوم رئیس جمهوری به عنوان پایلوت فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخاب شد.

وی اظهار داشت: از بنیاد ملی نخبگان کشور انتظار داریم این پروژه را در قالب نخبگان با شتاب بیشتری پیگیری و از اجرای آن حمایت‎های بیشتری کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول