اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی جامعة المصطفی العالمیه:

بنیاد نخبگان المصطفی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی جامعة المصطفی العالمیه گفت: بنیاد نخبگان جامعة المصطفی العالمیه به منظور ساماندهی امور نخبگان در این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.

بنیاد نخبگان المصطفی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از طلاب نخبه و ممتاز جامعة المصطفی العالمیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: مجموعه معاونت آموزشی جامعة المصطفی العالمیه اعتقاد دارد تمام کسانی که وارد این مجموعه می‌شوند و علاقه‌مند به فراگیری معارف دینی و سربازی برای دین اسلام هستند، نخبه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: کسانی که در جامعة المصطفی العالمیه با توجه به مشکلات بسیار از سراسر جهان به ایران سفر می‌کنند و در راه ترویج دین با موانع بسیار روبه‌رو می‌شوند، افراد ارزشمندی برای اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.‌

معاون آموزشی جامعة المصطفی العالمیه ابراز داشت: در هر صورت با توجه به ویژگی‌های شخصیتی افراد، باید طبقه‌بندی در میان آنان صورت بگیرد تا کسانی که استعدادهای برتر دارند، بتوانند از توانایی‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: جامعة المصطفی العالمیه در زمینه‌های مختلف آموزشی، تبلیغی و فرهنگی افرادی را که سرآمد هستند انتخاب کرده و آنان را مورد حمایت قرار می‌دهد تا زمینه‌های رشد بیشتر این افراد را فراهم کند.

زارعان ابراز داشت: در زمینه‌ مسائل آموزشی روند شناسایی نخبگان روند مشخصی است و افراد بر طبق نمراتی که کسب می‌کنند و طرح‌ها و آثاری که ارائه می‌دهند، طبقه‌بندی می‌شوند.

وی اذعان داشت: البته این تعریف نخبگی به مسائل آموزشی محدود نمی‌شود و در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد که معاونت‌های جامعة المصطفی العالمیه به شناسایی و تبیین این زمینه‌ها اهتمام دارند.

معاون آموزشی جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات علمی فراوانی در راستای حمایت از نخبگان جامعة المصطفی العالمیه انجام شده و این اقدامات در زمینه‌های آموزشی، تربیتی و تبلیغی جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات هنوز در ابتدای راه خود است، افزود: تصمیم داریم که در آینده نزدیک بنیاد نخبگان جامعة المصطفی العالمیه را راه‌اندازی کنیم تا فعالیت‌ها در زمینه حمایت از نخبگان ساماندهی شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول