اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر صورت گرفت

کمک 15 میلیون تومانی رئیس بنیاد ملی نخبگان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور بعد از ظهر امروز با شرکت در جشن نیکوکاری در بوشهر 15 میلیون تومان به این جشن کمک کرد.

کمک 15 میلیون تومانی رئیس بنیاد ملی نخبگان به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نسرین سلطانخواه در حاشیه این جشن گفت: جشن نیکوکاری سنت پسندیده‎ای است که موجب شده شادمانی‎هایمان را با هم تقسیم کنیم.

وی اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از سنت‎های خوبی است که به ابتکار کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور بنا نهاد شده است و باید تداوم یابد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم همه ما در خدمت جوانان و استعدادهای برتر کشور باشیم و برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و پراقتدار تمام تلاشمان را داشته باشیم.

استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: کمیته امداد یکی از یادگارهای جاویدان امام راحل است که توانسته با کارهای زیربنایی خوب خود نیازهای نیازمندان را تا حدودی پاسخ دهد.

محمدحسین جهانبخش افزود: کمیته امداد جایگاه یک موسسه فرهنگی بزرگ را در کشور داراست و با کارکرد مناسب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها مطرح است.

وی اظهار داشت: همان‌طور که مردم ایران در 12 اسفند برای تداوم راه امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند امروز نیز انتظار داریم که با همان روحیه همدلی برای کمک به نیازمندان و بردن شادی بر سر سفره‎های آنان به میدان بیایند.

جهانبخش اضافه کرد: تنها با همت نیکوکاران و حضور آنان در کنار دولت می‎توان ایرانی در تراز انقلاب اسلامی ساخت که به عنوان الگو برای سایر کشورهای دیگر مطرح شود.

در این آیین استاندار بوشهر نیز مبلغ 5 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول