اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

703 مصوبه نتیجه سفرهای استانی به زنجان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه حاصل سه دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 703 مصوبه و یک هزار و 800 پروژه بود، گفت: یک سال از عمر دولت نهم و دهم صرف سفرهای استانی سپری شده است.

703 مصوبه نتیجه سفرهای استانی به زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح سفرهای استانی اظهار کرد: سفرهای ریاست جمهوری به استان‌های مختلف برکات بسیاری را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار پروژه‌های مصوب استان زنجان از محل سفرهای ریاست جمهوری 8 هزار و 500 میلیارد تومان است، اضافه کرد: همچنین مبلغ 2 هزار و 597 میلیارد تومان تسهیلات نیز حاصل سفرهای ریاست جمهوری است.

استاندار زنجان تصریح کرد: در مجموع پروژه‌های مصوب شده در سه دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان یک هزار و 882 پروژه است.

وی با بیان اینکه حاصل سه سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 703 مصوبه بوده است، اضافه کرد: تعداد مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 177 مصوبه بود.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان نیز 220 پروژه مصوب شد، افزود: 306 مصوبه نیز حاصل سفر سوم ریاست جمهوری به استان زنجان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از مصوبات و پروژه‌های مصوب شده در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان محقق شده و اجرایی شده است، اضافه کرد: از تعداد مصوبه‌های دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 99 درصد تحقق یافته است.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه از محل دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان 76 درصد مصوبات تحقق یافته است، اضافه کرد: از مجموع مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری نیز 54 درصد کار اجرای پروژه‌ها عملیاتی شده و تحقق یافته است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سفرهای استانی دولت در طول هفت سال گذشته اضافه کرد: با آمار گرفته شده 12 ماه از هفت سالی که دولت نهم و دهم روی کار بوده است، صرف سفرهای استانی شده است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف سفرهای دولت به استان‌ها محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: در طول هفت سال گذشته از عمر دولت نهم و دهم بسیاری از پروژه‌ها به منظور برطرف‌شدن محرومیت اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در آغاز سفرهای استانی دولت دیدگاه مثبتی نسبت به این مسئله نداشته و سفرهای استانی دولت را کاری بیهوده تلقی می‌کردند، افزود: امروز بسیار از افراد شاهد نتایج مثبت سفرهای استانی هستند.

استاندار زنجان ایجاد فضای نشاط و شور را از برکات سفرهای دولت به استان‌ها عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین نتایج سفرهای استانی دولت ایجاد ارتباط و رفاقت بین مردم و دولت بوده است.

وی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم را از دیگر نتایج سفرهای دولت به استان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: جلسات فرهنگی برگزار شده در استان‌های مختلف و تسهیلات مناسبی که برای اشتغالزایی اختصاص پیدا کرد، نیز از دیگر نتایج مهم سفرهای دولت به استان‌ها است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی دولت برای قشر محروم جامعه اضافه کرد: تسهیلاتی که در حال حاضر به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در بخش مشاغل خانگی داده شده است، از تسهیلات ویژه دولت در سفرها بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع طبق آمارها از سال 84 تاکنون به طور متوسط در هر 23 روز یک سفر استانی انجام شده است.

استاندار زنجان اظهار کرد: در طول یکصد سفر انجام شده میانگین سفر دولت و حضور مسئولان در استان‌های مختلف 3.5 روز بوده است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول