اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم تربیت‌حیدریه در بهارستان نهم:

مصوبات سفرهای استانی براساس نیاز استان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم تربیت حیدریه در بهارستان نهم گفت: مصوبات سفرهای استانی باید براساس نیازهای خاص هر منطقه، تصویب شود.

مصوبات سفرهای استانی براساس نیاز استان باشد

ابوالقاسم خسروی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سفرهای استانی دارای آثار و برکات خیر خاص خود بوده و تاکنون 70 درصد مصوبات این سفرها پی‌گیری شده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نماینده منتخب مردم تربت‌حیدریه در بهارستان نهم ادامه داد: سفرهای استانی از این جهت که سبب حضور مستقیم رئیس‌ جمهور و هیئت وزرا در میان مردم و سبب آشنایی آنها با مشکلات از نزدیک می‌‌شود، قطعاً دارای آثار مثبتی است و باید تبدیل به یک فرهنگ شود.

خسروی تاکید کرد: البته این سفرها و هم‌چنین مصوبات آنها، دارای ضعف‌هایی است که باید با کارشناسی و مطالعه بیش‌تر حل شود.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم ذهنیت مثبتی در میان مردم نسبت به این سفرها ایجاد کنیم، باید مصوبات آن به صورت کامل اجرایی شود تا به این وسیله اعتماد مردم نسبت به دولت‌مردان جلب شود.

نماینده منتخب مردم تربت‌حیدریه در بهارستان نهم یادآور شد: برای مثال، در شهرستان تربت‌حیدریه، برخی از مصوبات دولت هنوز اجرایی نشده و در این زمینه می‌توان به وعده دولت برای احداث دو مجتمع فولاد و یا مجموعه ورزشی اشاره کرد که هنوز کامل نشده است.

وی با اشاره به وعده دولت مبنی بر اتمام این طرح‌ها تا پایان دولت دهم، ابراز امیدواری کرد که این امر محقق شود.

خسروی ادامه داد: به ‌نظر می‌رسد هیئت دولت در سفر جدید خود به خراسان‌رضوی، باید در کنار پی‌گیری مصوبات قبلی، براساس نیازهای تازه شکل ‌گرفته نیز، مصوباتی را تصویب کند.

وی تصریح کرد: برای مثال، شهرستان زاوه در تربت‌حیدریه، تازه شکل گرفته و رئیس ‌جمهور تاکنون به این منطقه سفری نداشته و باید در این سفر نیازهای این منطقه نیز مدنظر قرار بگیرد.

خسروی در پایان با اشاره به عنوان انتخاب شده برای سال جاری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی، متذکر شد: در سفرهایی که رئیس ‌جمهور در سال 91 انجام می‌دهند، قطعاً باید به منویات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال توجه کند و مصوبات نیز بر همین اساس باشد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول