اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس بیان کرد

ایجاد تحول بنیادی در کشور با سفرهای استانی

خبرگزاری فارس: معاون استاندار فارس گفت: سفرهای استانی هیئت دولت تحولی بنیادی در کشور ایجاد کرد.

ایجاد تحول بنیادی در کشور با سفرهای استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسین نافیان صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر استانی دولت که در بوستان آزادی شیراز برگزار شده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس با بیش از 800 مصوبه در سفرهای استانی جایگاه خوبی در میان استان‌های کشور دارد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه از کل مصوبات سه سفر هیئت دولت به فارس، 70 درصد اجرایی شده است، تصریح کرد: مابقی مصوبات نیز در مراحل مختلف مطالعه، بررسی، پیگیری و اجرا قرار دارد.

وی تعداد کل مصوبات هیئت دولت در کشور را بیش از 80 هزار مصوبه اعلام و با یادآوری اینکه هر چند پروژه در قالب یک مصوبه به تصویب هیئت دولت رسیده است، خاطرنشان کرد: کل مصوبات سه سفر استانی هیئت دولت به فارس نزدیک به 10 هزار پروژه در قالب مصوبات مختلف برای توسعه این استان توسط دولت به تصویب رسیده است.

نافیان ادامه داد: سفرهای استانی تحولی بنیادین در کشور ایجاد کرد که اگر در شرایط دیگر بود باید برای ایجاد این تحولات زمان بسیاری را صرف می‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این سفرها با مدیریت راهبردی شخص رئیس جمهور زمینه‌ساز ایجاد و بسط عدالت در سطح جامعه شد و دیگر شاهد تصمیم‌گیری در مرکز بدون آشنایی کامل با مشکلات شهرستان‌ها و روستاها نیستیم.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار فارس تصریح کرد: هم‌زمان با یکصدمین سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی، استان فارس با حضور در نمایشگاه مشهد، در قالب یک غرفه 60 متر مربعی و همچنین برپایی یک نمایشگاه در شهر شیراز، دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم طی سه سفر استانی را به معرض نمایش گذاشته است.

به گزارش فارس، همزمان با یکصدمین سفر هیئت دولت که به استان خراسان‌رضوی صورت گرفته است استانداری فارس مصوبات و نحوه مراحل اجرایی آن‌ها را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول