اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد

حمایت مردمی قوت قلب سفرهای استانی

خبرگزاری فارس: حمایت مردمی در سفرهای استانی، قوت قلبی برای هیئت دولت است.

حمایت مردمی قوت قلب سفرهای استانی

به گزارش خبرگزاری  فارس از مشهد علی غرقی در جریان مراسم دستاورهای یک‌ صد سفر استانی هیئت دولت تحت عنوان جشنواره خدمت و نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهوری در سالن عطار نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد گفت: سفر استانی رئیس جمهور بر اساس باورها و اعتقادات امیرالمومنین اسلامی و مبتنی بر ارتباط بدون حائل مردم و حکومت بنا نهاده شده است که نقطه تمایز دولت اسلامی با سایر دولت‌هاست.

وی با بیان اینکه عده‌ای در شروع سفرهای استانی و مشاهده مشکلات و سختی‌ها، از ادامه آن ناامید بودند، افزود: با انجام سفرهای اول و مشاهده شور و شوق مردمی و همراهی وصف ناپذیر آنها با هیئت دولت و همچنین افزایش قابل توجه نامه‌های مردمی در جریان سفرها از حدود 30 هزار نامه به یک میلیون نامه، هیئت دولت را در تصمیم و اقدام خود مصمم‌تر کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: صلابت ریاست جمهوری و شیوه برخورد وی با مشکلات صحنه بین‌الملل و همچنین خشوع وی در مقابل مردم سبب شده است که مردم رئیس جمهور را از جنس خود مردم دانسته و در تمام حوزه‌ها و تصمیم گیری‌ها از وی حمایت کنند.

غرقی عنوان کرد: به همین سبب برای مشارکت مردم و پاسخ به احساسات آنها برنامه ریزی‌هایی انجام شد که سفرهای استانی و همچنین طراحی سامانه الکترونیکی شبکه دولت برای ارتباط با مردم از این جمله هستند.

وی همکاری و مشارکت مردمی را در پیگیری اهداف دولت بسیار مؤثر دانست و افزود: قوت قلبی که از حضور و همراهی مردم با دولتمردان ایجاد می‌شود آنها را در گرفتن مواضع محکم‌تر و ایستادگی در برابر زیاده خواهان امیدوارتر و مصمم‌ترمی‌کند.

در ادامه این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی در فضای به ابعاد 15 هزار متر مربع و نشان دادن تمام مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در کل استان‌ها در غالب غرفه‌های مختلف کار وسیع و نشان دهنده اهمیت بالای مصوبات این سفرها است.

رضا عبدالملکی ادامه داد: این نمایشگاه ملی با حضور 31 استان کشور و معاونت‌های اجرایی و سازمان‌های متولی اجرای مصوبات سفرهای استانی محیطی مناسب جهت اطلاع رسانی مردمی فراهم کرده است.

در خاتمه این مراسم تمبر یادبود یکصدمین سفر هیئت دولت در مشهد توسط وزیر کشور،  وزیر ارتباطات، معاون میراث فرهنگی، مدیر عامل شرکت پست و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به عنوان پاسداشت یک صدمین سفر استانی هیئت دولت رونمایی شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول