اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری خراسان‌رضوی

23 میلیارد تومان اعتبار دور سوم سفرهای استانی جذب شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: 23 میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با دور سوم سفرهای ریاست جمهوری برای اشتغال جامعه ایثارگری جذب شده است.

23 میلیارد تومان اعتبار دور سوم سفرهای استانی جذب شده است

عابدین عابدی‌مقدم امروز در حاشیه مراسم تجلیل از مقام زن که با حضور همسران شهدا و ایثارگران در هتل سحاب مشهد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: دولت نهم و دهم توجه و دغدغه جدی به جامعه ایثارگران داشته که همین مسئله سبب ارتقای سطح کیفی و کمی بنیاد شهید در راستای خدمت‌رسانی به خانواده ایثارگران معظم بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: در سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان‌رضوی برای 3 هزار و 100 ایثارگر ایجاد اشتغال کرده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین استان خراسان‌رضوی دومین مقام را در اشتغال‌زایی برای ایثارگران داراست.

عابدی‌مقدم گفت: 23 میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با دور سوم سفرهای ریاست جمهوری برای اشتغال جامعه ایثارگری جذب شده است.

وی افزود: هم‌چنین تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف 10 میلیون تومان برای جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده و 7 میلیارد تومان نیز در بحث اشتغال خانگی تا سقف 5 میلیون تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان‌رضوی در ادامه گفت: این اعتبارات به 30 میلیارد تومان می‌رسد که مبلغ مذکور خارج از اعتبار استان در حوزه اشتغال است.

عابدی‌مقدم خاطرنشان کرد: اعتبار اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر جدای از اعتبارات جاری استان خراسان‌رضوی بوده و امید آن می‌رود جهش خوبی در بحث اشتغال مشاهده شود و در سال جاری تحول معیشتی در جامعه ایثارگران جا مانده از خدمات صورت گیرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول