اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

سفرهای استانی اقدامی اثربخش برای فقرزدایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: سفرهای استانی هیئت دولت اقدامی اثربخش در راستای فقرزدایی از جامعه و توزیع عادلانه منابع ملی است.

سفرهای استانی اقدامی اثربخش برای فقرزدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی در جلسه بررسی مصوبات سفر در داشلی‎برون این شهرستان اظهار داشت: عدالت از شعارهای اساسی دولت اسلامی است که از طریق سفر به نقاط دور افتاده کشور، خدمتگزاری صادقانه و مهرورزی و ارتباط تنگاتنگ دولت با ملت تا حد زیادی محقق شد.

وی فرهنگ خدمتگزاری و نظارت بر مسئولان محلی را از جمله دیگر اهداف سفرهای استانی هیئت دولت دانست و تصریح کرد: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در سفرهای استانی به صورت چهره به چهره با مردم اقصی نقاط کشور گفت‌وگو کردند و از نزدیک و بدون واسطه در جریان مشکلات جامعه قرار گرفتند و مردم نیز جلوه‌های زیبایی از همبستگی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و تحقق‌بخش سفارشات حضرت علی(ع) به والیان و حاکمان اسلامی شدند.

احمدی خاطر نشان کرد: مردم تشنه عدالت کشور ما، در سفرهای استانی طعم عدالتخواهی را چشیدند و سفرهای استانی نه یک حرکت نمایشی بلکه به عنوان راه و رسم و برنامه مدون خدمتگزاری به مردم در حال نهادینه شدن است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: تحکیم پیوند و ارتباط وثیق ملت و دولت، توزیع عادلانه امکانات ملی به اقصی نقاط کشور آشنایی حاکمان با مشکلات واقعی ملت، تقویت روحیه امید و آبادانی جای‌جای کشور، تقویت سرمایه اجتماعی، پشتوانه مردمی نظام، عدالت‌خواهی، مهرورزی، خدمت صادقانه به مردم و انتخاب راه‎های میانبر، رهاوردهای ارزشمند سفرهای استانی هیئت دولت بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی هیئت دولت توسعه مناطق مورد بازدید سرعت می‎گیرد و هر سفر حداقل در سطح یک برنامه باعث تسریع سازندگی و تامین زیرساخت‎های مناطق محروم می‌شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سفرهای استانی، مسئولان ارشد نظام اسلامی را به میان مردم نقاط دور افتاده کشور آورد تا طعم فقر و عقب‌ماندگی را بیشتر لمس کنند و در آبادانی نقاط دورافتاده بیشتر تلاش کنند و تحقق‌بخش منویات امام و رهبری و اهداف نظام اسلامی باشند.

احمدی یادآور شد: تمرکززدایی و خدمت‌رسانی صادقانه و مجاهدانه معطوف به نقاط محروم باعث اقبال ویژه مردم به رئیس جمهور شد به طوری که در انتخابات دهم ریاست جمهوری اقبال خیره‎کننده مردم به مسئول اول اجرایی کشور زمینه‌ساز رکوردی تاریخی و بی‌سابقه از مشارکت مردم در انتخابات که شاخص میزان علاقمندی مردم به حکومت است شد.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی هیئت دولت به استان‎ها مدیران ارشد کشور به نقاطی از مملکت سرکشی کردند که بعضا حضور مدیران میانی نیز در آن مناطق از آرزوهای مردم بود.

این مسئول سفرهای استانی را ابداع یک روش اسلامی برای خدمت‌رسانی یاد کرد که مورد تایید رهبری نظام نیز واقع شد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: این سفرها با تأسی به ولایت باعث ابداع یک روش ویژه خدمت‌رسانی دولت‎های نهم و دهم تحت عنوان سفرهای استانی هیئت دولت شد که حمایت قاطع و پشتیبانی گسترده مردم از دولت، مدیران اجرایی کشور را برای برداشتن گام‌های بزرگ در راستای توسعه کشور و اصلاح ساختارهای معیوب تشویق کرد.

احمدی اقدام به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و جراحی بزرگ اقتصادی را از جمله این اقدامات شجاعانه برشمرد و متذکر شد: همواره بهترین و اثر بخش‌ترین برنامه‌های اجرایی برنامه‌هایی است که برگرفته از آمار و اطلاعات دقیق و ناظر بر ضروری‎ترین نیازهای مردم باشد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول