اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

علما سفرهای استانی رئیس جمهور را تایید کرده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به انجام یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور گفت: اکثر علما و روحانیون سفرهای استانی رئیس جمهور را تایید و ستوده‌اند.

علما سفرهای استانی رئیس جمهور را تایید کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در نشست فوق‌العاده شورای اداری خراسان‌شمالی اظهار داشت: اثرهای سفرهای دولت واقعاً بالا و انجام این سفرها در خدمات دهی رفاهی به مردم و رفع مشکلات آنان بسیار کارساز و اثرگذار است.

وی افزود: هیجانی که مردم در صحبت‌های رئیس جمهور در سفرها در پیشبرد طرح انرژی هسته‌ای شکل گرفت سبب شد تا با خواست و اراده مردم در دستیابی به انرژی هسته‌ای، دشمن در این راستا عقب‌نشینی کند.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در سفرهای دولت به نکات ریزی پرداخته شده است گفت: بر همین اساس  تمام رویکرد مدیران  و کارگزاران برای رفع مشکلات مناطق متمرکز شد.

به گفته وی اکثر علما سفرهای استانی رئیس جمهور را ستوده‌اند و این باعث افتخار دولت خدمت گذار است.

وی با بیان اینکه اگر ما بتوانیم این مدل مدیریتی را در سطح دنیا داشته باشیم مسائل سقوط حکومت‌ها و کنار زدن حکام ظالم روی نمی‌دهد یادآور شد: امروز نظام اسلامی به خاطر حضور مردم در صحنه و قرار گرفتن در کنار مدیران عزتمند شده است.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین با اشاره  به اینکه سفر چهارم دولت به خراسان‌شمالی نزدیک است تصریح کرد: قرار بود که این سفر پیش از سال جدید انجام شود که به دلایل شرایط جوی و برگزاری انتخابات به تأخیر افتاد از این رو انتظار می‌رود تا سفر دولت به این استان نزدیک باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی در بخش دیگری به مصوبات سفر دولت به این استان اشاره کرد و گفت: طی سفرهای دولت به خراسان‌شمالی 636 مصوبه برای توسعه این استان در بخش‌های مختلف به تصویب اعضای هیئت دولت رسید. تاکنون بیش از 60 درصد از مصوبات دولت به این استان محقق شده است.

شفقت همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه یکصدمین سفر دولت اظهار داشت: ادارات استان علاوه بر شرکت در نمایشگاه سراسری در مشهد همچنین خدمات دولت نهم و دهم در خراسان‌شمالی را به صورت تصویری و نوشتاری در قالب پوستر، بنر، بروشور، بولتن و لوح فشرده در این نمایشگاه به معرض دید عموم می‌گذارند.

وی تصریح کرد: ادارات کل استان در قالب 35 غرفه دستاوردها، پروژه‌ها و خدمات خود طی دولت خدمت‌گذار را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین در بخش دیگری بر مشارکت مردم و مسئولان برای اجرای طرح پزشک خانواده در این استان تاکید کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی هم با اشاره به انتخاب این استان به عنوان یکی از دو استان اجرای طرح تذکر لسانی در کشور گفت: بر اساس این طرح تذکر لسانی برای نخستین بار در کشور در تمام شهرستان‌های خراسان‌شمالی به اجرا در می‌آید.

حسینعلی یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: طبق اعلام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، خراسان‌شمالی و قم به عنوان دو استان برای اجرای طرح تذکر لسانی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: برای اجرای این طرح به مسئله آموزش اقشار مختلف توجه شده و لازم است تا هر یک از افراد برای فراگرفتن مهارت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر شش جلسه آموزش را ببیند تا معروف‌ها در جامعه رایج و منکرها حذف شوند.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه در اجرای این طرح در سطح خراسان‌شمالی صرفاً به دنبال تذکر و جاری شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم، یادآور شد:‌ به هیچ عنوان قصد ورود به مسائل شخصی افراد و بگیر ببند را نداشته و حرمت افراد در این فریضه باید حفظ شود.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول