اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه شهرک‌های صنعتی

100 درصد پروژه‌های سفرهای استانی در خراسان‌رضوی محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: 100 درصد پروژه‌های سفرهای رئیس جمهوری به این استان در حوزه شهرک‌های صنعتی محقق شده است.

100 درصد پروژه‌های سفرهای استانی در خراسان‌رضوی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی، علی سلیمانی اظهار داشت: در طول سه دوره سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی 23 مصوبه مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون 82 درصد از این پروژه‌ها 100 درصد اجرا شده و سایر پروژه‌ها 30 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی مصوبات سفر اول رئیس جمهوری به استان خراسان‌رضوی در حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی را پنج مصوبه عنوان کرد و افزود: دستاوردهای سفرهای دوم و سوم هیئت دولت به ترتیب 15 و سه مصوبه در این حوزه بوده است.

سلیمانی انجام مطالعه امکان‌سنجی خوشه‌‌های صنعتی قطعات خودرو، لاستیک پلیمر و صنایع غذایی، مطالعات ایجاد ناحیه صنعتی خلیل‌‌آباد و ایجاد شهرک صنعتی سرخس را از مصوبات سفر اول رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: همه این پروژ‌ه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: مطالعه و اقدامات اجرایی مربوط به توسعه چهار خوشه صنعتی شامل سنگ‌های قیمتی و فلزات گران‌بها، قطعات خودرو، فراوری زعفران و بسته‌بندی مواد غذایی، مبلمان و دکوراسیون و هم‌چنین سیلیس و صنایع پایین دستی، مطالعه و احداث شهرک‌های صنعتی شماره 5 مشهد، شماره 2 قوچان و سبزوار و هم‌چنین مطالعه و ایجاد منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر در شهرک صنعتی چناران از جمله مصوبات سفرهای دوم و سوم رئیس جمهوری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: توسعه شهرک صنعتی توس به مساحت 200 هکتار و توسعه شهرک صنعتی فناوری‌های برتر (ماشین‌ابزار) از جمله خواسته‌های این شرکت در سفر چهارم ریاست جمهوری به استان خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول