اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کبدی قزوین خبر داد

اعزام 2 بانوی قزوینی به دوره‌های مربی‌گری کبدی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کبدی قزوین از اعزام دو بانوی قزوینی به دوره‌های پیشرفته مربی‌گری کبدی در 27 اردیبهشت ماه خبر داد.

اعزام 2 بانوی قزوینی به دوره‌های مربی‌گری کبدی

سید مرتضی جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سیده‌زهرا موسوی و اعظم میرچیلو دو بانوی قزوینی هستند که برای فراگیری آموزش‌های پیشرفته مربیگری به استان گلستان اعزام می‌شوند و از 27 اردیبهشت ماه طی دو روز آموزش‌های لازم را در کلینیک پیشرفته مربی‌گیری کبدی می‌بینند.

خرید نیم‌بها تخته تاتامی از فدراسیون کبدی

وی با اشاره به خرید نیم‌بها تخته تاتامی از فدراسیون کبدی بیان کرد: هزینه‌‌ای بالغ بر 3 میلیون تومان برای خرید نیم‌بها تخته تاتامی به فدراسیون کبدی پرداخت شده است تا کبدی‌کاران قزوینی هم بتوانند از تخته تاتامی استفاده کنند.

سرپرست هیئت کبدی قزوین اضافه کرد: تخته تاتامی با همت اداره ورزش و جوانان قزوین خریداری شده است و در سالن کبدی مجموعه تختی شهر قزوین نصب می‌شود.

آغاز استعدادیابی کبدی در مدارس قزوین

جواهری با بیان اینکه طرح استعدادیابی کبدی در مدارس استان قزوین آغاز شده است، تصریح کرد: در میان مدارس قزوین نیروهایی اعزام شده است تا دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کنند.

این مقام ورزشی تأکید کرد: دیگر علاقه‌مندان به ورزش کبدی نیز می‌توانند برای شرکت در آزمون استعدادیابی کبدی به ورزشگاه تختی شهر قزوین مراجعه کنند.

اختصاص بودجه به هیئت‌های کبدی شهرستان‌های قزوین

جواهری با اشاره به اختصاص بودجه به هیئت‌های کبدی شهرستان‌های استان قزوین عنوان کرد: برای نخستین سال است که بودجه‌ای برای هیئت‌های کبدی شهرستان‌های استان قزوین اختصاص یافته است تا هیئت‌های شهرستان‌ها نیز فعال شوند.

سرپرست هیئت کبدی قزوین تشریح کرد: هیئت‌هایی که در شش ماهه نخست سال جاری بتوانند در جذب ورزشکاران به رشته کبدی به نتایج قابل قبولی برسند طرح تشویقی هیئت کبدی قزوین شامل آنها می‌شود.

افزایش 2 برابر ورزشکاران کبدی قزوین در سال جاری

جواهری ورزشکاران کبدی‌کار استان قزوین را 75 نفر اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم در سال جاری ورزشکاران کبدی استان قزوین به دو برابر افزایش می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: رشته کبدی در استان قزوین نوپا است و برای رشد نیاز به زمان دارد.

همایش کبدی‌کاران قزوینی به مناسبت روز زن

سرپرست هیئت کبدی قزوین اعلام کرد: به مناسبت روز زن، بانوان کبدی‌کار قزوینی 24 اردیبهشت ماه در پارک بانوان شهر قزوین همایش برگزار می‌کنند.

جواهری یادآور شد: این همایش ویژه بانوان است و بانوان کبدی‌کار قزوینی به صورت نمادین در پارک بانوان شهر قزوین بازی می‌کنند.

این مقام ورزشی در خاتمه از اعزام تیم کبدی قزوین برای تماشای بازی‌های تیم ملی کبدی ایران که در زمین هندبال ساحلی تهران برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: 14 نفر از بازیکنان تیم ملی کبدی قزوین به همراه مربیان خود برای تماشای بازی‌های تیم ملی کبدی ایران که از 17 اردبیهشت ماه به مدت پنج روز در زمین هندبال ساحلی تهران برگزار می‌شود، اعزام شدند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول