اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی دولت‌آباد:

شش تن از بازیکنان تیم ملی کبدی از شهر دولت‌آباد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی دولت‌آباد گفت: شش تن از بازیکنان تیم ملی کبدی نوجوانان که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند از شهر دولت‌آباد هستند.

شش تن از بازیکنان تیم ملی کبدی از شهر دولت‌آباد هستند

اکبر فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شش تن از بازیکنان تیم ملی کبدی نوجوانان دعوت شده به اردوی تیم ملی از بازیکنان اصفهانی و از شهر دولت‌آباد هستند که این نشان‌ دهنده استعداد و زحمت فراوان کبدی‌کاران این شهر و به ویژه مربی این تیم آقای رضا کمالی‌مقدم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من در این هیئت به تازگی مشغول به کار شده‌ام هنوز کار خاصی نتوانسته‌ام برای کبدی‌کاران این شهر انجام بدهم.

رئیس هیئت کبدی دولت‌آباد بیان داشت: در حال حاضر پیگیر گرفتن یک حمایت کننده مالی برای کبدی‌کاران این شهر هستیم و قصد داریم از کارگاه‌ها و شرکت‌هایی که در این منطقه وجود دارند برای حمایت مالی ورزشکاران استفاده کنیم.

وی افزود: مشکل عمده کبدی‌کاران نداشتن یک سالن اختصاصی برای انجام تمریناتشان است و ورزشکاران این رشته در سالن تربیت ‌دنی این شهر و از روی اجبار با  ورزشکاران سایر رشته‌ها و در هفته دو جلسه به تمرین می‌پردازند.

فتاحی تصریح کرد: از حسینی رئیس هیئت کبدی استان اصفهان درخواست دارم با توجه به وجود بازیکنان ملی‌پوش در این شهر توجه خاصی به کبدی‌کاران این شهر داشته باشد، تا بتوانیم تمرینات و بازی‌های خود را در یک سالن اختصاصی انجام بدهیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول