اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اراک

مسابقات قهرمانی کبدی نوجوانان کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هیئت کبدی استان مرکزی از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی اراک خبر داد.

مسابقات قهرمانی کبدی نوجوانان کشور برگزار می‌شود

علی سابوته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات در بخش بانوان و از 29 فروردین ماه امسال تا دوم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی 2 هزار نفری اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور 10 تیم برتر کشور برگزار می‌شود که انتظار می‌رود تیم بانوان درخشش خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی با بیان اینکه تیم کبدی بانوان استان در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است بیان داشت: جایگاه تیم بانوان نسبتا خوب است، اما رضایت‌بخش نیست که می‌طلبد ورزشکاران این رشته در سال جاری با جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته فعالیت کنند.

به گفته وی در حال حاضر دو نفر از بانوان جوان و بزرگسالان این استان در رشته کبدی عضو تیم ملی هستند.

سابوته با اشاره به جایگاه یازدهمی استان مرکزی در رشته کبدی در سطح کشور خاطر نشان کرد: هم‌اکنون 12 تیم در لیگ برتر هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان حضور دارند.

وی پیرامون برنامه‌های این هیئت در سه ماهه اول سال جاری گفت: برگزاری طرح بزرگ استعدادیابی کبدی با هدف گسترش این رشته در بین جوانان،برگزاری کلاس‌های مربیگری، برگزاری همایش‌های متعدد به منظور شناساندن رشته کبدی و تلاش در راستای کسب جایگاه برتر در کشور با توجه به بالا بودن استعداد و توانمندی ورزشکاران این رشته در استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سه ماهه اول سال جاری است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول