اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی استان قم عنوان کرد

کبدی قم آماده تکرار قهرمانی در لیگ برتر ساحلی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: با توجه به افزایش علاقمندی بین جوانان و همچنین استعدادهایی که در کبدی قم فعالیت می‌کنند، کبدی قم آمادگی کسب دومین قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

کبدی قم آماده تکرار قهرمانی در لیگ برتر ساحلی

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در جدال با تیم‌های مطرحی از استان‌های صاحب نام در رشته کبدی موفق به کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور شدیم که این افتخاری ارزشمند برای ورزش قم در سال گذشته بود.

وی اضافه کرد: هم در مسابقات سالنی و هم در رقابت‌های ساحلی تیم‌های بانوان و مردان قم فعال هستند و در حال حاضر اقدامات خوبی برای توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه در حال انجام است که از آینده خوب کبدی خبر می‌دهد.

دبیر هیئت کبدی استان قم تاکید کرد: علاقمندی بسیار زیاد به این رشته و نیز دایر شدن دوره‌های آموزشی سبب شده است تعداد ورزشکاران فعال در این رشته بیشتر شده و همچنین در مسابقات مختلف از جمله سالنی و ساحلی قهرمانی کشور با ظرفیت بیشتری شرکت‌ کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هایی که در نظر داریم، تلاش می‌کنیم قم بتواند با بهره‌گیری از تمام علاقمندان به این رشته ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و داوران فعالیت خود را در ورزش کبدی کشور در عرصه قهرمانی افزایش دهد.

رجایی ابراز داشت: از تمام مربیان، داوران و علاقمندان به ورزش کبدی در استان می‌خواهیم که با این هیئت همکاری و تعامل داشته باشند تا با حمایت همه‌جانبه آنها رشته ورزشی کبدی بیش از پیش در جامعه معرفی و گسترش یابد.

وی تاکید کرد: کبدی استان قم مستحق داشتن تیم‌های قدرتمند در مسابقات لیگ‌های کبدی باشگاه‌های کشور است که برای رسیدن به این مهم باید از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای این ورزش در سطح استان قم به خوبی بهره‌برداری کرد.

دبیر هیئت کبدی استان قم در ادامه با اشاره به موفقیت کبدی ساحلی قم در لیگ برتر فصل گذشته بیان داشت: حضور موفق در دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور سبب شد کبدی‌کاران تیم پست بانک قم با روحیه‌ای مضاعف برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها مقابل حریفان صف‌آرایی کنند.

وی افزود: مردان کبدی‌کار قم که نخستین بار حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند در بین چهار تیم حاضر در مرحله نهایی این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی هر شش بازی خود در مراحل رفت و برگشت را با پیروزی پشت سر گذاشته و قهرمان شدند.

رجایی یادآور شد: تمام نتایجی که کبدی‌کاران تیم پست بانک قم در دور رفت از مرحله نهایی نخستین دوره لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور کسب کرده بودند در دور برگشت نیز تکرار شد و این تیم قاطعانه با کسب 12 امتیاز فاتح لیگ برتر کبدی ساحلی لقب گرفت.

وی عنوان داشت: بدین ترتیب با کسب شش پیروزی متوالی در دوره‌های رفت و برگشت مرحله گروهی، تیم کبدی پست بانک قم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و بالاتر از تیم‌های کبدی ساحلی رودهن تهران، تختی تهران و هیئت قائمشهر قهرمان نخستین دوره پیکارهای لیگ برترکبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور شد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول