اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی مرکزی:

تیم کبدی استان مرکزی به مسابقات لیگ برتر راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از راهیابی تیم کبدی به مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

تیم کبدی استان مرکزی به مسابقات لیگ برتر راه یافت

علی سابوته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم کبدی استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور با اسپانسری دپارتمان تورانیان موفق به کسب عنوان سوم شد و به مسابقات لیگ برتر کشور راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به راهیابی این تیم به مسابقات لیگ برتر کشور برنامه‌‌ریزی‌های لازم به منظور حضور پرقدرت‌تر در لیگ برتر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی با اشاره به حضور تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر گفت: تیم بانوان امسال در مسابقات لیگ برتر حضور داشت که با توجه به سابقه بسیار کم و کم‌تجربگی موفق به کسب عنوان نشد، اما حضور خود را در لیگ حفظ کرد.

سابوته ادامه داد: تیم نوجوان بانوان نیز در مسابقات منطقه سه کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که 23 اسفندماه به مسابقات کشوری که در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

وی برگزاری کلاس مربیگری درجه سه بانوان در 18 اسفندماه، شرکت تیم بانوان در مسابقات چهار جانبه، راه‌اندازی رشته کبدی در شهرهای فراهان، خنداب، شازند و خمین، راه‌اندازی لیگ استان به منظور توسعه کمی و کیفی و جذب ورزشکاران به این رشته ورزشی و برگزاری همایش‌های مردمی را از برنامه‌های آتی این رشته عنوان کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول