اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم:

کبدی بانوان در قم نیازمند حمایت بیشتر است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: با وجود تلاش‌های زیادی که برای رشد و توسعه کبدی بین بانوان قمی انجام می‌دهیم، در صورتی که حمایت جدی از این رشته صورت نگیرد، تلاش‌های ما بی‌نتیجه است.

کبدی بانوان در قم نیازمند حمایت بیشتر است

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: وقتی کبدی بانوان قم این قابلیت را دارد که در تیم ملی کبدی بانوان نماینده داشته باشد، نشان دهنده این است که بانوان قمی در این رشته توانمندی و استعداد بالایی دارند.

وی تصریح کرد: امسال به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم در نخستین مسابقه رسمی کبدی بانوان کشور که با شرکت تیم‌های استان‌های مختلف برگزار شد، شرکت کنیم و اگر خدای ناکرده این روند ادامه داشته باشد فرصت حضور در رقابت‌های لیگ برتر را هم از دست خواهیم داد.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم اظهار داشت: کبدی قم در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای داشته است که بخش مهمی از آن به درخشش چشمگیر بانوان کبدی کار قمی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه بانوان قمی در کبدی استعداد و نبوغ بالایی دارند، عنوان داشت: کبدی در بین سایر رشته‌های ورزشی فعال استان قم با توجه به وجود استعدادهای بسیار خوب و جوانان آینده‌دار در حال حاضر در بخش بانوان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و هیئت نیز تلاش می‌کند با تجهیز امکانات و در نظر گرفتن فضای مناسب، به نیازهای ورزشکاران به شکلی مطلوب رسیدگی کند.

وی ادامه داد: بانوان این رشته ورزشی با وجود محدودیت‌های زیاد، در هر دو رشته سالنی و ساحلی در قم فعالیت می کنند، ضمن اینکه تیم‌های بانوان قم در سال جدید در مسابقات لیگ و قهرمانی کبدی کشور حضوری پرقدرت خواهند داشت.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم افزود: سمیه اسماعیل‌زاده و فریبا محمدظاهری دو بانوی کبدی کار قمی هستند که در این سال‌ها همواره به تیم ملی کبدی بانوان دعوت شده‌اند و از اعضای با تجربه و تاثیر گذار تیم بانوان هیئت قم در جریان رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به شمار می‌روند.

وی تاکید کرد: موفقیت ارزنده تیم بانوان هیئت کبدی استان قم با قرار گرفتن در بین چهار تیم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور بود که این تیم را در سال 89 در جدال با تیم‌های مطرح کبدی کشور، در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیز قرار داد.

خلیلی عنوان داشت: موفقیت در لیگ برتر به دنبال درخشش بانوان کبدی‌ استان قم در مصاف با تیم‌های استان‌هایی که به لحاظ امکانات بهتر از ما بودند، سبب شد تا دو نفر از اعضای تیم بانوان قم از سوی کادر فنی تیم ملی بانوان به اردوی تیم ملی برای مسابقات ملی دعوت شوند.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم افزود: در سال جدید نیز حضور در رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور و همچنین لیگ برتر کبدی بانوان از اولویت‌های مهم فعالیت‌های کبدی بانوان در بخش قهرمانی به شمار می‌رود تا بتوانیم موفقیت‌های گذشته را بار دیگر تکرار کنیم که البته برای تحقق این مهم از نظر مالی به حمایت جدی نیاز داریم.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول