اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی خواستار شد

توسعه ورزش کبدی با بهره‌مندی از توانمندی مدارس کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی خراسان‌رضوی یکی از بهترین راه‌های توسعه این ورزش را بهره‌مندی از ظرفیت موجود در مدارس سراسر کشور دانست.

توسعه ورزش کبدی با بهره‌مندی از توانمندی مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسین فیضی اظهار داشت: با توجه به نیاز حداقلی به اعتبار برای اجرا و حفظ ورزش سنتی کبدی، می‌توان از توانمندی موجود آموزش و پرورش در مدارس کشور، برای حمایت و توسعه این ورزش بهره‌ گرفت.

وی افزود: هیئت کبدی خراسان‌رضوی، پیشنهاد اجرای طرح توسعه پایدار ورزش کبدی با استفاده از توان آموزش و پرورش در سراسر کشور را به فدراسیون اعلام خواهد کرد.

فیضی گفت: با توجه به برگزاری جشنواره کبدی ویژه پسران دانش‌آموز استان که با حضور محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی و کیومرث هاشمی، معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش، 31 خردادماه امسال در مشهد برگزار خواهد شد، هیئت کبدی استان خراسان‌رضوی نیز در این راستا، طرح ایجاد انجمن کبدی در آموزش و پرورش را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات، افزود: نفرات برتر این مسابقات برای اعزام تیم کبدی خراسان‌رضوی به مسابقات قهرمانی کشور و المپیاد ورزشی انتخاب می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف از اجرای این طرح پایه‌ریزی و تقویت ورزش کبدی در تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای حضور پرقدرت در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول