اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ کبدی

با یک اختلاف دو پوئنی کبدی گرگان به هم ریخت

خبرگزاری فارس: مربی تیم کبدی ایثار محمد‌آباد گرگان گفت: بازی بین دو تیم کبدی راه‌‌آهن و گرگان بسیار زیبا بود اما با یک اختلاف دو پوئنی که توسط داور گرفته شد، تیم کبدی گرگان به هم ریخت.

با یک اختلاف دو پوئنی کبدی گرگان به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد شعبانی ظهر امروز در حاشیه رقابت‌های هفته آخر دور برگشت لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور و فینال این مسابقات که بین دو تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان و تیم کبدی ایثار محمد‌آباد گرگان برگزار شد و با نتیجه 25 بر 17 به نفع راه و ترابری پایان یافت، اظهار داشت: با اختلاف دو پوئنی داور، تیم کبدی راه و ترابری بازی را به صورت بسته ادامه داد و بازیکنان خود را به صورت تهاجمی وارد میدان نکرد.

وی با بیان اینکه بسته بازی کردن نیم کبدی راه و ترابری، ریسک تیم کبدی ایثار محمد‌آباد گرگان را افزایش داد، تصریح کرد: در مجموع بازی امروز از زیبایی و قدرت بالایی برخوردار بود.

مربی تیم کبدی ایثار محمد‌آباد گرگان ادامه داد: تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان هزینه زیادی برای این ورزش انجام داده است به طوری که درآمد بازیکنان تیم کبدی محمد‌آباد گرگان به یک سوم درآمد بازیکنان کبدی راه و ترابری نیز نمی‌رسد.

وی اضافه‌ کرد: تیم کبدی راه‌ و ترابری استان اصفهان در لیگ امسال از قوی‌ترین بازیکنان کبدی کشور سود خوبی را عاید خود کرد.

شعبانی میزبانی استان اصفهان را در رقابت‌های کبدی لیگ برتر کشور بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی در مورد برنامه‌های آتی تیم کبدی محمد‌آباد گرگان تأکید کرد: با وجود حمایت‌ کننده‌های خوب مالی برای ورزش کبدی که به دنبال آن هستیم می‌توانیم این تیم را با قدرت بیشتری به سمت جلو هدایت کنیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول