اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

رقابت‌های کبدی قهرمانی نوجوانان استان ویژه المپیاد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: در پنجشنبه و جمعه این هفته رقابت‌های کبدی قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان، ویژه حضور کبدی‌کاران اصفهان در رقابت‌های المپیاد برگزار می‌شود.

رقابت‌های کبدی قهرمانی نوجوانان استان ویژه المپیاد برگزار می‌شود

سید علی اصغر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های کبدی قهرمانی استان در ملک شهر برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به رقابت‌‌های اردوی تدارکاتی چهار جانبه بانوان کرد و گفت: در این مسابقات که در ملک شهر برگزار شد تیم‌های اصفهان، بوشهر، فارس و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در رده‌های نخست تا چهارم قرار گرفتند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: بانوان کبدی استان اصفهان خود را برای لیگ برتر باشگاه‌های کشور و همچنین المپیاد ورزشی ایرانیان در شهریور‌ماه سال جاری آماده می‌کنند.

وی اشاره‌ای به حضور سید باقر پیش‌نمازی ( معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش در استان اصفهان کرد و بیان داشت: صحبت‌های این مقام ورزشی رو به حقایق ورزشی کشور بود.

حسینی با بیان اینکه نه تنها مردم اصفهان بلکه تمام مردم ایران از فرهنگ اسلامی برخوردار هستند، تاکید کرد: البته در عمل نحوه اجرایی این فرهنگ مهم است.

وی با اشاره به اینکه سخنان معاون ورزش کشور در مورد فرهنگ ورزشی امروز جامعه واقعیت داشت و بر اصول علمی نهاده شده بود، اظهار داشت: با پرورش این فرهنگ می‌توانیم الگوی مناسبی برای سایر کشور‌ها باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول