اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان قم:

تیمی قوی‌تر از فصل گذشته به لیگ برتر کبدی اعزام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: امسال تیمی قوی‌تر از فصل گذشته به رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی باشگاه‌های کشور اعزام خواهیم کرد.

تیمی قوی‌تر از فصل گذشته به لیگ برتر کبدی اعزام می‌کنیم

عباس‌علی استواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سال گذشته با وجود اینکه از نظر عملکرد یکی از سال‌های بسیار موفق کبدی قم بود اما در رشته سالنی که اتفاقا استعدادهای خوبی نیز داریم، انتظارات برآورده نشد.

وی ادامه داد: تیم‌های کبدی سالنی و ساحلی مردان و همچنین تیم کبدی سالنی بانوان سه نماینده قم در مسابقات لیگ‌های برتر کبدی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور بودند، ضمن اینکه علاوه بر این اعزام‌هایی به رقابت‌های قهرمانی کشور نیز داشته‌ایم.

رئیس هیئت کبدی استان قم بیان کرد: تیم کبدی ساحلی قم سال گذشته در نخستین حضور خود در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور به عنوان یک پدیده ظاهر شد و توانست با شایستگی عنوان نخست و مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این موفقیت و همچنین عملکرد خوب بانوان کبدی‌کار در رقابت‌های لیگ برتر سالنی باشگاه‌های کشور، تیم سالنی کبدی مردان قم نتوانست در لیگ برتر از مرحله گروهی صعود کند و امسال باید با وضعیتی بهتر این تیم را به مصاف حریفان بفرستیم.

استواری با بیان اینکه تیم کبدی پست بانک قم در فصل گذشته از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور حذف شد بیان کرد: در پایان دیدارهای مراحل رفت و برگشت لیگ برتر کبدی سالنی یا استاندارد باشگاه‌های کشور، چهره‌های تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی در حالی مشخص شد که در بین صعودکنندگان خبری از تیم پست بانک قم نبود.

وی یادآور شد: تیم کبدی پست بانک قم در گروه نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های امسال لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور با تیم‌های ایثار محمد آباد گرگان، دهیاران تالش، تختی تهران و هیئت کرمانشاه هم‌گروه بود اما در نهایت نتوانست جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد.

رئیس هیئت کبدی استان قم ابراز داشت: کبدی‌کاران تیم پست بانک قم بعد از نتایج دور از انتظاری که در مرحله رفت این مسابقات در تهران کسب کردند، در مرحله برگشت که دیدارهای گروه آنها به میزبانی هیئت کبدی استان گلستان در گرگان برگزار شد، باز هم نتوانستند ناکامی خود در دور قبل را جبران کنند و به همین خاطر از دستیابی به جواز صعود به مرحله بعد این مسابقات نیز محروم شدند.

وی خاطر نشان کرد: مردان کبدی‌کار قم در قالب تیم پست بانک در حالی سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر کبدی سالنی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت پرداختند که در سال 89 همین تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور در لیگ دسته اول شده بود و به عنوان تیم نخست راهی لیگ برتر شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول