اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت‌ماه

رقابت‌های استانی کبدی ویژه المپیاد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: این هیئت برای حضور کبدی‌کاران اصفهانی در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان، مسابقات کبدی قهرمانی استان را در رده سنی نوجوانان برگزار می‌کند.

رقابت‌های استانی کبدی ویژه المپیاد برگزار می‌شود

سیدعلی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های کبدی قهرمانی استان در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه‌‌های هیئت کبدی استان اصفهان در سال 1391 با اشاره به اینکه در طی جلسه‌ای در فدراسیون کبدی چگونگی برگزاری رقابت‌های کبدی که شامل لیگ، المپیاد و مسابقات قهرمانی کشور است مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار داشت: هیئت کبدی استان اصفهان با توجه به نبود حمایت‌های لازم باید دست خالی به سوی برگزاری این رقابت‌‌های حیاتی برود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف هیئت کبدی استان اصفهان در سال جاری میزبانی کبدی سالنی قهرمانی آسیا در دو قسمت آقایان و بانوان است.

وی تصریح کرد: هیئت کبدی استان اصفهان تا چند وقت گذشته مورد حمایت اداره راه و ترابری استان اصفهان بود و بدین وسیله برای دو سال پیاپی توانست عنوان نخست لیگ باشگاه‌های کشور را از آن خود کند.

حسینی تأکید کرد: با به وجود آمدن قانون منع حمایت دستگاه‌های دولتی از ورزش قهرمانی هیئت کبدی استان اصفهان باید با رایزنی‌های مختلف حمایت سایر باشگاه‌‌ها را کسب کند.

وی در مورد اداره راه و ترابری با اشاره به اینکه کبدی‌کاران اصفهان در قسمت آقایان 80 درصد از دستمزد خود را از این اداره دریافت نکرده‌اند، گفت: این مبلغ در مورد بانوان کبدی‌کار اصفهان 100 درصد است.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان بیان داشت: بدهی‌های سال گذشته فشار فراوانی بر هیئت کبدی استان اصفهان وارد کرده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول