اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه و حوزه مشهد:

فاطمه زهرا در اوج قله بشریت قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاد و روحانی برجسته گفت: فاطمه زهرا(س) در اوج قله بشریت قرار دارد و در عصمت، پاکی و بندگی هیچ انسانی از او بالاتر نیست.

فاطمه زهرا در اوج قله بشریت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام سید روح‌الهت میرحافظ ظهر امروز در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در هیئت فاطمیه تالار شهرستان فردوس اظهار داشت: فاطمه(س) نسخه کامل انسانیت، تمام حقیقت زن و تمام حقیقت انسان است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در تقوا، خیرخواهی، خضوع در برابر خدای یکتا، انفاق، همسرداری و امر تربیت فرزندان اسوه کاملی برای نسل امروز و حتی آینده است.

این استاد و روحانی برجسته تصریح کرد: زنان جامعه ما باید در مسئله حجاب و عفاف از حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند و دختران ما نیز باید آن حضرت را الگوی خود قرار بدهند.

میرحافظ یادآور شد: شخصیت، عظمت، فضایل و مناقب حضرت فاطمه(س) از حد شمارش بیرون است و آن حضرت در هر زمینه‌ای از امور زندگی بر تمام زنان عالم پیشگام بود.

وی گفت: خداوند به این سبب نام فاطمه را برای حضرت فاطمه(س) انتخاب کرد که از علم خود آن قدر به او نوشاند که ازهراستادی بی‌نیاز باشد.

استاد و روحانی برجسته مشهد مقدس افزود: زبان و قلم از بیان عظمت بانویی که رسول گرامی اسلام(ص) در برابر او خم و دستانش را بوسه می‌زدند عاجز و ناتوان است و با این موقعیت عظیم حضرت فاطمه(س) قطعاً هیچ مسلمانی جرات کوچک‌ترین اهانتی نسبت به آن حضرت را ندارد.

یادآور می‌شود در سالروز ولادت دخت نبی اکرم(ص) خیابان‌ها و هیئت‌های مذهبی شهرستان فردوس غرق نور و سرور شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول