اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمت‌رسانی به محرومان

گروه جهادی عترت به منطقه شاهکو نهبندان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان گفت: به منظور خدمت‌رسانی به محرومان گروه جهادی عترت به منطقه شاهکو نهبندان اعزام شدند.

گروه جهادی عترت به منطقه شاهکو نهبندان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدعلی قاسمی ظهر امروز در مراسم اعزام گروه جهادی عترت به منطقه شاهکو شهرستان اظهار داشت: اعضای این گروه جهادی را تعدادی از خواهران سطح بسیج محلات و مساجد شهرستان تشکیل می‌دهند و این گروه برای نخستین بار در نهبندان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی متشکل از 15 خواهر بسیجی به مدت 15 روز در منطقه شاهکو برنامه‌های فرهنگی، معنویی و دینی مختلفی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: با فراهم شدن امکانات بیشتر، این گروه جهادی بیش از 250 خانواده منطقه شاهکو نهبندان را زیرپوشش قرار می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان ادامه داد: آموزش‌های قرآنی، احکام، کلاس‌های گلدوزی و خیاطی، مشاوره تحصیلی، خانواده و فرهنگی، ویزیت رایگان و آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد از جمله برنامه‌های خواهران گروه جهادی عترت است.

قاسمی هدف از تلاش و اعزام گروه‌های جهادی را تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، خدمت‌رسانی به قشر محروم روستایی و کمک به دولت در رساندن خدمت به روستاییان و مناطق محروم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی عترت علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی نیز مشکلات و معضلات مردم این منطقه را شناسایی می‌کند، افزود: با شناسایی مشکلات این منطقه زمینه مساعدت و حضور مدیران شهرستانی و استانی در این منطقه فراهم می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهبندان یادآور شد: زمینه‌ها و امکانات لازم به منظور مستقر شدن گروه جهادی عترت در منطقه شاهکو روستای دهو فراهم شده و امید است که کار خواهران بسیجی سبب خیرات و برکاتی در منطقه شود.

قاسمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: هم‌اکنون تعداد 64 پروژه عمرانی و خدماتی توسط بسیج سازندگی شهرستان در حال انجام است که تعدادی از انها به بهره‌برداری رسیده و تعدادی در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: برای این 64 پروژه عمرانی و خدماتی اعتباری حدود 600 میلیون تومان هزینه شده و می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول