اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم

اردوی جهادی ثارالله در رودبار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم، اردوی جهادی گروه ثارالله در شهرستان رودبار برگزار شد.

اردوی جهادی ثارالله در رودبار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ناصر بهروز پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری اردوی جهادی گروه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رودبار اظهار داشت: اردوی جهادی گروه ثارالله وابسته به بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در روستاهای بخش زهکلوت و همچنین بخش مرکزی این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: این اردوی جهادی با حضور 80 نفر از دانشجویان بسیجی هفت مرکز آموزش عالی شهرستان جیرفت و تعدادی از استادان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و استان بوشهر برپا شده است.

بهروز تصریح کرد: این اردو در حدود 20 روستا در شهرستان رودبار و در پنج عرصه پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دامپزشکی در این اردو ابراز داشت:  توسط جهادگران گروه ثارالله واکسیناسیون 14 هزار رأس دام در بخش زهکلوت انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: همچنین در زمینه پزشکی توسط استادان و دانشجویان این رشته با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار، ویزیت رایگان بیماران در 20 روستا انجام و آموزش‌های بهداشتی به مردم منطقه ارائه می‌شود.

بهروز عنوان کرد: در عرصه عمرانی نیز دو باب مسجد در روستای توکل‌آباد و سردی از توابع بخش مرکزی رودبار در حال احداث است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در عرصه فرهنگی در مدت برگزاری این اردو اذعان کرد: کلاس‌های قرآن و احکام، خیاطی، طراحی و نقاشی، رایانه و زبان انگلیسی نیز در پنج روستا در حال برگزاری است.

بهروز بیان کرد: ترویج و آموزش مبارزه با آفت‌های‌ محصولات کشاورزی نیز از جمله اقداماتی است که در عرصه کشاورزی انجام شده است.

وی گفت: این اردوها در راستای انجام فرمان مقام معظم رهبری برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و توانمندسازی دانشجویان برای پذیرش مسئولیت‌ در آینده برپا شده است.

بهروز با اشاره به اینکه این اردوی جهادی از 27 اسفند ماه سال 90 آغاز و تا 10 فروردین 91 ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این ششمین اردویی است که توسط گروه ثارالله برگزار شده است.

به گزارش فارس، دو اردو از مجموعه اردوهای جهادی گروه ثارالله نیز در خارج از استان کرمان برگزار شده است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول