اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس خبر داد

انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس از انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر چالوس

علیرضا شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: در این انتخابات که با حضور اعضای جوانان، امداد و داوطلبان هلال‌احمر شهرستان چالوس صورت گرفت 13 کاندیدا با یکدیگر رقابت کردند.

وی اظهار داشت: شورای اجرایی می‌تواند به عنوان بازوی توانمند جمعیت و نیروی محرکه دارای قدرت اجرایی هلال‌احمر شهرستان را یاری رساند و هر چقدر قدرت شورای اجرایی بیشتر باشد مطمئناً دفاع از حقوق حقه اعضای جمعیت و پیگیری مطالبات نیز بهتر می‌شود و شایسته است که اعضای هلال احمر شهرستان به این قشر یاری برسانند و ما را نیز مددکار باشند.

شیروانی ادامه داد: فرشاد طاهرنژاد، غلامعلی منصور سمایی، ایوب صالحی و صحیب بیگلر به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی مورد انتخاب اعضا قرار گرفتند و غلامرضا اسماعیلی به عنوان بازرس منتخب هلال‌احمری‌های چالوس شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رقیه فروغی و یاسر نقوی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اجرایی و اباصلت سجودی به عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: کاندیداهای دیگر نیز همه اعضای ارزشمند شاخه‌های مختلف هلال‌احمر چالوس هستند و مطمئنا در ادامه مسیر خدمتگزاری به هلال‌احمری‌ها کمک می‌کنند.

شیروانی بیان داشت: از همه اقشار مردم درخواست داریم که به عضویت جمعیت هلال‌احمر چالوس در بیایند تا در امور بشردوستانه و اقدامات خیرخواهانه همراه و همکار باشند، ما مشتاقانه پذیرای حضور این عزیزان هستیم و اعضای جدید را ارج می‌نهیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس افزود: هلال‌احمر چالوس و اعضای آن مورد اعتماد مجموعه شهرستانی هستند و امام جمعه، منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار به عنوان نماینده عالی و سیاسی دولت در شهرستان و دیگر مسئولان دغدغه همراهی و همکاری با هلال‌احمر را دارند و با انتخاب شورای اجرایی جدید امیدواریم که همه با هم در پیکر صاحب اثر و منشأ خیر باشیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برای امداد و نجات در ایام تابستان با تمام قوا آماده هستیم و امیدواریم که همه مسئولان شهرستانی و استانی هم در راه اعطای امکانات به ما یاریگر باشند.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول