اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هلال احمر

درمانگاه جمعیت هلال‌احمر همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: در هفته هلال‌احمر درمانگاه جمعیت هلال‌احمر همدان افتتاح می‌شود.

درمانگاه جمعیت هلال‌احمر همدان افتتاح می‌شود

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نودمین سالگرد شکل‌گیری جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان همدان در این هفته استقرار بالگرد در محورهای مواصلاتی توسط معاونت امداد و نجات، نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات، آموزش و تجهیزات پزشکی، تجهیز خانه‌های پیشاهنگی و تبلیغات شهری و رسانه‌ای است.

وی افزود: در نخستین روز از هفته هلال‌احمر با نام "زندگی به رنگ صلح" برنامه‌هایی از قبیل راه‌اندازی سامانه مرکز علمی کاربردی هلال توسط اداره آموزش، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا توسط معاونت‌های جوانان و داوطلبان و مانور امداد و نجات کانون طلاب در شهرستان‌های اسدآباد و ملایر اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اضافه کرد: همزمان با نخستین روز از هفته هلال‌احمر تعدادی از کارکنان و اعضای داوطلب، جوان و امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان با حضور در گلزار شهدای امدادگر و دیگر شهیدان با آرمان این شهدا تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه روز دوم از هفته هلال‌احمر نیز روز "همراهان مهر و دوستی" نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این روز نیز برنامه‌هایی از جمله خدمت در خانه‌های داوطلبی و پایگاه‌های مساجد، مانور تخلیه اضطراری در مدارس و ادارات، نشست مدیرعامل با کارکنان و مانور امداد روستایی در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان برگزار می‌شود.

ره‌انجام تصریح کرد: سومین روز از این هفته نیز "امدادگران، پیشاهنگان صلح و دوستی" نامیده شده که برنامه‌هایی همچون ورزش صبحگاهی داوطلبان، کارگاه آموزشی تاب‌آوری و اعطای درجه به امدادگران انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: روز چهارم از هفته هلال‌احمر نیز با نام "یاد یاران هلال" دیدار با خانواده‌های معزز شهدای امدادگر و مانور درمان اضطراری در شهرستان‌های رزن و کبودراهنگ صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در روز پنجم نیز با نام "انتخابی برای همه" سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط نمایندگی ولی‌فقیه و برگزاری انتخابات مجامع جمعیت توسط تمامی معاونت‌ها از برنامه‌های هلال‌احمر استان است.

ره‌انجام ادامه داد: در روز ششم نیز با نام "فرشتگان نجات" رژه ادوات و تجهیزات و نیروها در یکی از شهرستان‌ها و مانور اسکان اضطراری در شهرستان‌های بهار و فامنین انجام می‌شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در آخرین روز از هفته هلال‌احمر که با نام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است افتتاح پایگاه امداد و نجات گل‌تپه، کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات صالح آباد و افتتاح درمانگاه جمعیت هلال‌احمر استان از مهم‌ترین برنامه‌های هلال‌احمر استان همدان است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول