اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌اجمر منوجان:

جمعیت هلال‌احمر منوجان 3 هزار و 200 نفر عضو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان منوجان گفت: با گذشت یک سال از تأسیس جمعیت هلال‌احمر در شهرستان منوجان3 هزار و 200 نفر در سامانه این نهاد ثبت‌نام کردند.

جمعیت هلال‌احمر منوجان 3 هزار و 200 نفر عضو دارد

عباس ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: نخستین مرحله سومین انتخابات مجامع هلال‌احمر شهرستان منوجان همزمان با سراسر کشور 22 اردیبهشت ماه ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار در این نهاد مردمی و غیر دولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مؤثر آنان در ارکان تصمیم‌‌گیری جمعیت هلا‌ل‌احمر از اهداف این انتخابات است.

ارجمند تصریح کرد: تا کنون 14 عضو فعال این نهاد برای عضویت شورای بازرسی جمعیت هلال‌احمر منوجان ثبت نام کرده‌اند که از این افراد چهار نفر عضو شورای اجرایی و دو نفر برای بازرسی انتخاب می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر منوجان با اشاره به ویژگی‌های شرکت کنندگان گفت: تمام کسانی که در سامانه این نهاد عضو هستند واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

ارجمند ابراز داشت: 3 هزار و 200 نفر عضو تاکنون در سامانه این نهاد در شهرستان منوجان ثبت نام کرده‌اند که این آمار با توجه به گذشت یک سال از تأسیس جمعیت هلال‌احمر در شهرستان منوجان نشان از شوق و استقبال مردم این شهرستان از فعالیت‌های نوع‌دوستانه و حضور گسترده در مشارکت‌های مردمی است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های هلال‌احمر کمک‌های اولیه و امداد و نجات است، با هماهنگی جمعیت استان کلاس‌های آموزش عمومی امداد و نجات برای تمام اعضا و متقاضیان برگزار می‌شود و تاکنون یک‌هزار و 200 نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول