اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر بشرویه خبر داد

برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه از برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در شهرستان بشرویه خبر داد.

برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی رمضانیان‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از این انتخابات، نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان و افراد نیکوکار و نوع‌دوست در این موسسه خیریه و نهاد عمومی غیر‌دولتی و فراهم کردن زمینه حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر است.

وی ادامه داد: این انتخابات در تمام شهرستان‌هایی که شعبه جمعیت در آن دایر و فعال و دارای حد نصاب لازم و فعال داوطلبان باشد در روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

رمضانیان‌مقدم افزود: تمامی اعضا، داوطلبان، جوانان و امدادگران فعال واجد شرایط عضویت در مجامع شهرستان حق رأی و انتخاب اعضای شورای اجرایی شهرستان مربوطه را دارا هستند.

وی به شرایط انتخاب‌شوندگان برای شورای اجرایی هلال‌احمر اشاره و تصریح کرد: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی، التزام به اصول بنیادین جمعیت و داشتن کارت پایان خدمت یا معاف از خدمت برای آقایان از شرایط عمومی و داشتن حداقل 25 سال، حداقل مدرک تحصیلی کاردانی یا معادل آن و داشتن سه سال سابقه کار اجرایی یا تجربه مفید با تصویب هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان از شرایط اختصاصی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه اذعان کرد: تمام افراد بالای 16 سال که سابقه شش ماه عضویت در جمعیت یا عضویت فعال در جمعیت شهرستان مربوطه هستند می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی صادر شده در این انتخابات شرکت کنند.

رمضانیان‌مقدم ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر به تمام مربیان، امدادگران، اعضا و داوطلبان جمعیت افزود: این ناجیان همیشه بیدار و امدادگران هوشیار، خالصانه و بدون منت در بدترین شرایط به همنوعان خود خدمت می‌کنند و پایه‌های امداد و نجات را محکم و استوار نگه می‌دارند.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری مسابقات امداد و نجات بین امدادگران و نجاتگران جمعیت که در چندین آیتم برگزار خواهد شد عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول