اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هلال ‌احمر انجام می‌شود

اجرای 10 برنامه توسط معاونت امداد و نجات هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 10 برنامه توسط معاونت امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد در هفته هلال‌احمر خبر داد.

اجرای 10 برنامه توسط معاونت امداد و نجات هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

عسکر حکمتی‌مؤخر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هلال‌احمر ایران در حوزه امداد و نجات جزو برترین‌های در سطح جهانی است.

وی در این خصوص تصریح کرد: امداد و نجات هلال‌احمر ایران علاوه بر اینکه حضوری به موقع و قدرتمند در تمامی حوادث و سوانح داخلی از جمله زلزله بم داشته در عرصه جهانی نیز امداد رسانی به قحطی‌زدگان سومالی و سایر حوادث مهم جهانی را داشته که این حضور در سطوح جهانی زبانزد است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امدادگران کهگیلویه و بویراحمد جزو امدادگران نمونه کشوری بوده و در همه سوانح با اقتدار کامل حضور داشته‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های این معاونت در هفته صلیب سرخ و هلال احمر عنوان کرد: تعداد 10 برنامه در سطح استان توسط این حوزه به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در حال برگزاری است.

حکمتی‌مؤخر در مورد این برنامه‌ها افزود: مانور تخلیه اضطراری با مشارکت حوزه جوانان و داوطلبان در یک مدرسه و یک اداره برای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و گچساران، مانور اسکان اضطراری در پارک‌های شهر برای شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه، مانور امداد و نجات جاده‌ای، روستایی و رژه خودرویی در مرکز استان و سه شهرستان دنا، گچساران و بهمئی، استقرار بالگرد به مناسبت هفته هلال‌احمر در استان، مانور امداد و نجات کوهستان و سیلاب در مرکز استان و مانور روحانیون و طلاب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی از دو برنامه اعطای درجات امدادگران سخن به میان آورد و گفت: مراسم اعطای درجات امدادگر سوم و دوم و یکم و نجات‌گر سوم و دوم همچنین اعطای گواهینامه آنها توسط معاونت امداد و نجات و مدیرعامل و رؤسای شعب نیز در کلیه شعب و مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول