اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

جمعیت هلال‌احمر دامنه خدمات خود را گسترش دهد

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: خدمات جمعیت هلال‌احمر لرستان قابل تقدیر است اما لازم است دامنه خدمات خود را گسترش دهد.

جمعیت هلال‌احمر دامنه خدمات خود را گسترش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جمع کارکنان جمعیت هلال‌احمر لرستان ضمن تبریک هفته هلال‌احمر خطاب به کارکنان هلال‌احمر لرستان گفت: کارهای خوبی در هلال‌احمر لرستان شده است، ولی اینها تمام پتانسیل این جمعیت نیست باید دامنه کارهایتان را گسترش دهید.

وی افزود: ما باید هرموقع از هر جنس کار که گرفتار می‌شویم از شما کمک بگیریم، شما هم باید خودتان را برای کارهایی فراتراز ماموریت ذاتی‌تان آماده کنید.

استاندار لرستان گفت: باید همه با هم شرایط را برای شکوفایی و خدمت هر چه بیش‌تر به مردم لرستان فراهم کنیم.

دهمرده با تاکید بر امر آموزش افزود: امروزه امر آموزش و دانایی محوری یک اصل اساسی در توسعه است و این خود یک نوع سرمایه‌گذاری است، که پرسودترین بخش این امر نیز است.

استاندار لرستان هم‌چنین خواستار انعکاس و اطلاع‌رسانی بیش‌تر خدمات انجام گرفته این حوزه به عموم مردم شد و تصریح کرد: در ابتدای سال نخستین جایی را که برای خسته نباشید و بازدید انتخاب کردم هلال‌احمر بود.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان به ارائه گزارشی از عملکرد این جمعیت پرداخت و گفت: در سالی که گذشت با حمایت‌های استاندار موفق شدیم جایگاه خود را در کشور ارتقاء داده و با کسب عناوین کشوری هم‌چون مقام‌های اول نجات در جاده و نجات در کوهستان پتانسیل‌های این جمعیت را در بین 31 استان کشور به منصه ظهور برسانیم.

ذبیح‌الله سیاهپوش یادآورشد: یکی دیگر از رخدادهای مهم جمعیت هلال‌احمر برگزاری سومین دوره مجامع انتخابات هلال‌احمر می‌باشد، که جمعه 22 اردیبهشت باحضور داوطلبان – جوانان و امدادگران هم‌زمان با سراسر کشور در شعب این جمعیت برگزار می‌شود.

هم‌چنین این گزارش حاکیست رژه موتوری خودروهای امدادی با حضور خودروهای امدادی و امدادگران این جمعیت در سطح شهر خرم‌آباد و برپایی کمپ اسکان اضطراری در محوطه قلعه فلک‌الافلاک نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این جمعیت در این روز از هفته هلال‌احمر بود.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول