اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هلال‌احمر برگزار می‌شود

62 برنامه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی در این هفته 62 برنامه را در دستور کار دارد.

62 برنامه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام اعضای منتخب جوانان به اردوی جهادی، اعزام اعضای منتخب جوانان به همایش کوه‌نوردی و برگزاری نخستین نشست ائمه جماعات و اساتید و رابطان فرهنگی و خادمان نماز از جمله این برنامه‌هاست.

دبیر شورای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه مشترک جمعیت هلال‌احمر با استانداری و شهرداری مشهد برای احداث پایگاه‌های امداد و نجات محله و نواختن زنگ امداد و نجات در مدارس و تجدید میثاق با شهیدان در جبل‌النور از برنامه‌های فرهنگی استانی این هفته است.

سخن‌گوی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی اظهار داشت: ارائه تخفیفات محصولات توان‌بخشی و برگزاری مانور تخصصی تخلیه اضطراری امن، ویزیت رایگان و تقدیر از اعضاء و داوطلبان، استقرار بالگرد جمعیت در محورهای عملیاتی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های امداد و نجات و استقرار ادوات و تجهیزات نمایشگاهی برنامه‌های دیگر جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی است.

محمودی از تجهیزات و امکانات امدادی به شعب در هفته هلال‌احمر خبر داد و افزود: تجهیزات خانه‌های پیشاهنگی و برپایی چادرهای سلامت و اجرای حداقل 3 پروژه کاروان سلامت در روستاهای محروم از برنامه‌های دیگر جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی است.

سخن‌گوی جمعیت هلال‌احمر افزود: افتتاح خانه‌های داوطلب روستایی و جشن هلال و مانور فرضی زلزله در مهدهای کودک‌ و برگزاری مسابقات ورزشی و تور امدادی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و جشنواره برترین‌های امداد و نجات سال 90 و اعطای نمادین درجه امدادگری و برگزاری مانور تخصصی تیم‌های توانا بانوان، برنامه‌های دیگر جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول