اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

تجهیز کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در دانشگاه‌ها امسال تجهیز می‌شوند.

تجهیز کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینال‌پور فتاحی در گردهمایی دبیران کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر استان اظهار داشت: یکی از راهکارهای ارتقای مشارکت روزافزون کانون‌های دانشجویی در فعالیت‌های انسان دوستانه هلال‌احمر افزایش ارتباط این کانون‌ها با هلال احمر و همچنین تجهیز کانون‌ها است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر نیازمند همکاری تمام تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی برای به ثمر نشستن برنامه‌ها و اهداف این نهاد است.

به گفته این مسئول جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی زمینه آمادگی دارد با روسا و مسئولان دانشگاه‌های استان تعامل و همکاری تنگاتنگ داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان توجه جدی به آموزش را یکی از برنامه‌های حوزه مدیریتی خود در سال جاری و از سیاست‌های اصلی این حوزه برشمرد و ادامه داد: رویکرد این نهاد در سال جاری توجه به مقوله آموزش است و اعضای کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر می‌توانند با عضویت در صف مربیان امدادی هلال‌احمر را در تحقق اهداف و برنامه‌های آموزشی یاری کنند.

این مسئول با تبیین اهداف تشکیل کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در دانشگاه‌ها، از این کانون‌ها به عنوان بستری مناسب در تحقق اهداف عالی هلال‌احمر نام برد.

وی اضافه کرد: دانشجویان به دلیل داشتن انگیزه و شور و نشاط جوانی از پیشگامان کمک‌رسانی به نیازمندان در مواقع بحرانی هستند.

زینال‌پور گفت: کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال‌احمر مایه دلگرمی و امیدواری سازمان هلال‌احمر هستند.

به گفته این مسئول برنامه ما در سال جاری به روزرسانی آموزش در سطح این کانون‌ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر با عملیات امداد و نجات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نیز در این گردهمایی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها در محیط دانشگاه از اعضای این کانون‌ها خواست فعالیت‌های خود را به سمت تحقیق و پژوهش سوق دهند.

علیرضا نجف‌پور پیشنهاد کرد دبیرخانه مرکزی کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در ارومیه و یا شهرستان‌های دیگر تشکیل شود تا فعالیت آن‌ها منسجم‌تر شود.

در ادامه این گردهمایی دبیران کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر مشکلات خود را با مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان در میان گذاشتند.

در این گردهمایی با اهدای لباس ویژه اعضای هلال‌احمر به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، وی به عضویت افتخاری این نهاد در آمد.

شرکت‌کنندگان در پایان این گردهمایی بر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه حضور یافته و با نثار فاتحه و اهدا شاخه‌های گل با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول