اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌انتخابات مجمع هلال‌احمر کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال‌احمر در کرمان برگزار شد.

‌انتخابات مجمع هلال‌احمر کرمان برگزار شد

‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در حاشیه برگزاری این انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ‌انتخابات مجامع هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که سومین دوره این انتخابات امروز با حضور 90 هزار عضو فعال جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان برگزار می‌شود.    

کاووس محمودی از برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر استان کرمان در ‌22 حوزه اصلی و فرعی خبر داد و ابراز داشت: 64 نفر از بین 239 نامزد این دوره از انتخابات‌ با رأی اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر انتخاب می‌شوند و اعضای مدیره استان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: ‌اعضای هیئت مدیره استان‌ها شورای عالی جمعیت هلال‌احمر کشور را تشکیل می‌دهند و شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در واقع مرکز قانون‌گزاری جمعیت هلال‌احمر است.

محمودی تصریح کرد: در شهر کرمان هشت صندوق اخذ رأ‌ی و دو حوزه انتخاباتی داریم.

وی حضور اعضای فعال جمعیت هلال‌احمر در پای صندوق‌ها‌ را بسیار باشکوه و چشمگیر دانست و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 60 درصد از 90 هزار نفر عضو جمعیت هلال‌احمر در انتخابات حضور داشته باشند.

محمودی بیان داشت: کارت دعوت در انتخابات برای اعضای فعال ارسال و حوزه‌های رأی‌گیری نیز در این کارت‌ها مشخص شده‌ تا اعضا با حضور در انتخابات بتوانند از بین نامزدها، بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی نهادینه کردن مشارکت فعال اعضای جمعیت هلال‌احمر و افراد نوعدوست را از اهداف اصلی برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر دانست و گفت: با انتخاب افراد منتخب اتاق فکر برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان تشکیل شود.

محمودی دلیل حضور باشکوه مردم را در انتخابات اطلاع‌رسانی خوب دانست و اظهار داشت: از همه رسانه‌های استان کرمان تشکر می‌کنم که ما را در این یک ماه گذشته برای برگزاری انتخابات باشکوه یار‌ی کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول