اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر جیرفت:

مراکز فرهنگی و تفریحی در جیرفت تقویت شدند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر جیرفت گفت: در راستای پر کردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه قشر جوان مراکز فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مذهبی در سطح شهر ایجاد و تقویت شده‌اند.

مراکز فرهنگی و تفریحی در جیرفت تقویت شدند

کوچک‌علی کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون تعاون و نهادهای اجتماعی، وظیفه شورا را به صورت کلان سیاست، هدایت و نظارت دانست و اظهار داشت: پیرامون نارسایی‌های اجتماعی سطح شهر و معضلات موجود تبادل‌ نظر و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به تصمیم‌های اتخاذ شده در شورا افزود: استفاده صحیح از اطلاعات و آمار خانواده‌های مشکل‌دار اجتماعی و شناسایی محله‌های جرم‌خیز و ناامن اجتماعی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی صورت گرفته است.

کمالی تصریح کرد: در راستای پر کردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه قشر جوان مراکز فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مذهبی ایجاد و تقویت شده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین در این زمینه با اداره بهزیستی، تیم‌های کارشناسی و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت تعامل، مدیریت مشارکتی و همکاری شده است.

کمالی بیان داشت: ساماندهی ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی و نصب سایبان در ایستگاه‌های انتظار مسافران در سطح شهر از جمله فعالیت‌های شورای شهر بوده است.

مسئول کمیسیون تعاون و نهادهای اجتماعی شورای شهر جیرفت گفت: توسط این کمیسیون از مسئولان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای حضور در شورا دعوت به عمل آمده است تا با ارائه راهکارهای لازم در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات مناسبی انجام گیرد.

کمالی‌ با اشاره به تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: پس از تحلیل و آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی توسط کارشناسان مربوطه راهکارهای عملی لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای بانوان اذعان داشت: در راستای پر کردن اوقات فراغت و رفاه حال آنان اقدامات لازم برای ایجاد پارک بانوان در شهر جیرفت فراهم شده است.

کمالی‌ خاطر نشان کرد: ساماندهی حاشیه رودخانه ملنتی به عنوان جاده سلامت و ایجاد مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی و پیست دوچرخه‌سواری انجام شده است.

عضو شورای شهر جیرفت اظهار داشت: نورپردازی، رنگ‌آمیزی و ایجاد فضای سبز برای زیباسازی ساحل و بستر رودخانه از گذر بند سراجی و شهرک شهید بهشتی تا گذر دانشگاه و میدان تره‌بار انجام گرفته است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول