اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

کتابخانه‌ شبستان‌های مساجد و مراکز فرهنگی دشتستان تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: کتابخانه‌ شبستان‌های مساجد و مراکز فرهنگی دشتستان تجهیز شدند.

کتابخانه‌ شبستان‌های مساجد و مراکز فرهنگی دشتستان تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در بازدید از مساجد و هیئت‌های مذهبی در دشتستان اظهار داشت: مساجد از مهم‌ترین محورهای اجتماعی و پایگاه‌های دینی در جامعه اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: باید از تمام توان برای افزایش حضور جوانان و نوجوانان در مسجد بهره‌ گیریم و برنامه‌های راهبردی در این راستا تدوین کنیم.

محمودی‌نیا بیان داشت: در شرایطی که معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند با بهره‌گیری از هر راهکاری جوانان مرز و بوم اسلامی را به انحطاط و نابودی بکشانند ما باید از جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند در برابر این هجمه‌ها مراقبت کنیم.

وی ادامه داد: باید شرایطی را مهیا کنیم که جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را با حضور در مساجد غنی‌سازی کنند و از این طریق ایشان را جذب فرهنگ ناب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در مساجد از راهکارها و روش‌هایی است که در این زمینه می‌تواند اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی فراوانی در مساجد شهرستان دشتستان فعالیت‌ می‌کنند و در سال‌های اخیر با توجه به فعالیت‌های فرهنگی و گسترش این فعالیت‌ها زمینه را برای حضور بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مساجد مهیا کرده‌اند.

محمودی‌نیا عنوان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مسائل مهم فرهنگی است که تمام متولیان فرهنگی باید در راستای تحقق آن گام بردارند و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با همکاری هیئت ‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی فعال در مساجد در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در این حوزه انجام داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اذعان داشت: با تلاش و پیگیری‌های این اداره در روزهای گذشته 2 هزار عنوان کتاب با موضوعات دینی، مذهبی و قرآنی بین کتابخانه‌های مساجد شهرستان دشتستان توزیع شده است.

وی اذعان داشت: در راستای تجهیز کتابخانه‌های شبستان‌های مساجد و مراکز فرهنگی این تعداد کتاب از محل کتب دریافتی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به این مسجد اهداء شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول