اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ایجاد مراکز فرهنگی در کارخانجات آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از ایجاد مراکز فرهنگی در کارخانجات استان خبر داد.

ایجاد مراکز فرهنگی در کارخانجات آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در نشستی با رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ماموریت سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: این سازمان فعالیت‌های بسزایی در حوزه دانش‌آموزی اعم از خبرگزاری پانا و چند کار فرهنگی دیگر دارد که قابل شهود و قدردانی است.
وی افزود: همواره از طریق این سازمان می‌توانیم مهارت‌های کسب و کار را از راه تعامل و تفاهم بین سازمان دانش‌آموزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به دانش‌آموزان ارائه دهیم چرا که نسل آینده تشنه اشتغال همچنین تشنه مهارت‌های کسب و کار هستند.
فاتح، به لزوم ترویج فرهنگ تعاون بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: فرهنگ تعاون باید از طریق شوراهای دانش‌آموزی مدارس به دانش‌آموزان تزریق شده و تعاونی‌های آموزشگاهی را به دست خود دانش‌آموزان تحویل دهیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در ادامه از ایجاد مراکز فرهنگی در کارخانجات استان خبر داد و اظهار داشت: یکی دیگر از راه‌های فرهنگ‌سازی در کارخانجات می‌تواند توسط سازمان دانش‌آموزی با ایجاد مراکز و دفاتر فرهنگی دانش‌آموزی در کارخانه صورت گیرد و این مسئله می‌تواند منشا خیری هم برای دانش‌آموزان و هم برای صنعتگران باشد.
 وی تصریح کرد: تعامل دو طرفه بین این دو قشر باعث رونق کسب و کار در آینده‌ای نه چندان دور میسر خواهد بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول