اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

انجام 111 عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از انجام 111 عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی 91 خبر داد.

انجام 111 عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمار حوادث و خدمات امدادی استان همدان در طرح نوروزی91 که از 24 اسفند 90 تا 15 فروردین ماه 91 به اجرا درآمد، اظهار کرد: 111 عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی 91 توسط اداره کل جمعیت هلال احمر استان همدان انجام شد.

وی افزود: تعداد حوادث در این ایام 104 حادثه بوده است که از این مجموع 85 حادثه جاده‌ای، هشت حادثه در کوهستان، یک حادثه شهری و 17 مورد نیز سایر حوادث بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت: جمعیت آسیب‌دیدگان از حادثه شامل 138 خانوار بود و تعداد حادثه‌دیدگان 849 نفر بودند.

وی با اشاره به تلاش و کمک‌های شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: تعداد نجات یافتگان در طرح نوروزی 91، 845 نفر و تعداد افراد اسکان یافته نیز به 213 نفر می‌رسد.

ره‌انجام در ادامه سخنانش با بیان اینکه تعداد کل مصدومان حوادث 253 نفر بوده است، اضافه کرد: مصدومان انتقالی توسط جمعیت هلال احمر استان 90 نفر و تعداد مصدومان سرپایی 116 نفر بودند که در مجموع 206 نفر می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد بسته غذایی و ست زیستی توزیع شده در طرح نوروزی 91 نیز در مجموع 267 بسته بوده که از این تعداد 162 بسته غذایی و 105 ست زیستی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان سخنان خود با اشاره به انجام چهار سورتی پرواز در طی طرح نوروزی خاطرنشان کرد: امدادگران مشارکت‌کننده در این طرح یک هزار و 700 نفر روز بودند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول