اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 اردیبهشت‌ماه جاری

عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات خوسف آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات خوسف در 24 اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات خوسف آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته هلال برگزار شد، اظهار داشت: در طول این هفته برنامه‌های مختلفی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین روز از هفته هلال که دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه است به نام "زندگی به رنگ صلح" نامگذاری شده که در این روز از مجتمع توانبخشی علی‌اکبر با حضور اعضا و مدیرعامل بازدید می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی دومین روز این هفته را به نام " همراهان مهر و دوستی عنوان کرد و گفت: در این روز دو پروژه مهم عمرانی آغاز می‌شود.

عارف‌زاده افتتاح سوله امدادی در سرایان و کلنگ‌زنی اردوگاه امدادی فرهنگی خراسان‌جنوبی در آبگرم معدنی فردوس را از پروژه‌های مهم این روز برشمرد و یادآور شد: در سفر معاون جوانان هلال‌احمر ایران 270 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این اردوگاه در نظر گرفته شده اما هنوز اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای تکمیل این اردوگاه نیاز است.

وی ادامه داد: چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه به نام روز "امدادگران آماده" نام گرفته که در این روز کانون دانشجویی شهرستان بیرجند و کانون طلاب شهرستان قاینات به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افتتاح سوله امدادی در شهرستان درمیان و برگزاری جشن یاران هلال را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

عارف‌زاده افزود: در روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه که به نام "یاد یاران هلال" نامگذاری شده مراسم غبارروبی گلزار مطهر شده و دیدار با خانواده معزز شهدا در دستور کار است.

وی جمعه 22 اردیبهشت‌‌ماه را به نام روز "انتخابی برای همه" عنوان کرد و از برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان در این روز خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: شنبه 23 اردیبهشت‌ماه نیز به نام "فرشتگان نجات" نامگذاری شده که به دلیل تقارن این روز با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقات فرهنگی هنری در سطح استان برگزار می‌شود.

عارف‌زاده ادامه داد: همچنین در این روز مانور تیم‌های توانا نیز برگزار و خانه‌های داوطلب در شهرستان‌های سربیشه، سرایان و درمیان افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: آخرین روز این هفته نیز به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامگذاری شده که در این روز عملیات اجرایی پایگاه شهر خوسف آغاز می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تخفیف 20 درصدی خدمات توانبخشی، تخفیف 20 درصدی در آبگرم فردوس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و اعزام کاروان‌های سلامت و نیکوکاری به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان در طول هفته هلال عنوان کرد.

عارف‌زاده یادآور شد: شعار این هفته در سال جاری نیز به نام " صلح و دوستی برای همه و برای همیشه" نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول