اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

انسجام عامل رشد دانشگاه پیام نور زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: انسجام درون‌ سازمانی عامل رشد دانشگاه پیام‌نور استان زنجان است.

انسجام عامل رشد دانشگاه پیام نور زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد موسوی ظهر امروز در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با رو به رشد خواندن روند دانشگاه تصریح کرد: این روند شاید از نظر دیگران مطلوب تلقی می‌شود، ولی به نظر مسئولان دانشگاه، در مراحل اولیه رشد قرار دارد.

وی عامل رشد دانشگاه پیام نور استان زنجان را وجود انسجام درونی در  بین مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: در دانشگاه پیام نور استان زنجان هر نیرویی به دنبال تقویت نیروی دیگر است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با تاکید بر نهادینه کردن توانمند سازی نیروها اظهار داشت: روند رو به رشد نباید قائم به شخصی شود.

وی در پایان همچنین بر لزوم افزایش دوره های آموزشی به طور منظم برای کارکنان، استفاده از ادبیات مناسب محیط دانشگاهی و حل مسائل مربوط به دانشگاه در درون خود دانشگاه تاکید کرد.

همچنین در این جلسه مواردی از قبیل پیگیری پرداخت حق‌الزحمه امتحانات، بررسی مشکلات واریز شهریه دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر در حوزه امور مالی مطرح شد.

اطلاع رسانی ویژه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نحوه برگزاری مرحله استانی بخش شفاهی مسابقات قرآن کریم و حضور پر رنگ در جشنواره مطالعات قرآنی از جمله مواردی بود که در حوزه فرهنگی مطرح شد.

گفتنی است، در جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان زنجان گزارش عملکرد بخش عمرانی دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس با سازمان مرکزی ارائه شد.

در پایان نیز از اکبر بهاری‌فر، رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر به منظور برگزاری موفق امتحانات در نیم سال جاری و کسب رتبه نخست در بین مراکز و واحدها و برگزاری موفق ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود، با ارزیابی‌های صورت گرفته در بین مراکز استان، رسول عربخانی سرپرست واحد سلطانیه به منظور کسب رتبه نخست در فعالیت ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود این دانشگاه در بین واحدهای استان و نیز نبی‌اله محمدی سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ایجرود به منظور پاسخگویی مطلوب در مکاتبات اداری با اهدا لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول