اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

برگزاری دو نمایشگاه همزمان در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری دو نمایشگاه همزمان در دانشگاه زنجان از امروز خبر داد.

برگزاری دو نمایشگاه همزمان در دانشگاه زنجان

اکبر چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همزمان با آغاز نام‌نویسی کاروان‌های راهیان نور در دانشگاه زنجان، دو نمایشگاه کتاب و عکس و پوستر دفاع مقدس همزمان در دانشگاه زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ارائه کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس با امکانات موجود و نیازهای مخاطبان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آثار مکتوب و ترویج فرهنگ کتابخوانی دفاع مقدس در سطح دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در راستای فضاسازی مناسب برای برگزاری اردوهای راهیان نور  برگزار شده است، یادآور شد: نام‌نویسی از کاروان‌های راهیان نور دانشگاه نیز در این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 540 جلد کتاب در زمینه دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

چگینی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از امروز تا چهارشنبه در دانشگاه زنجان، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 11 تا 14.30 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 144 متر مربع برگزار شده است، خاطرنشان کرد: یک سالن برای ارائه کتاب‌های این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: 50 قطعه عکس و پوستر با محتوای فضای انتخابات در این نمایشگاه در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دعوت مردم به انتخابات و حضور حداکثری در قالب این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه نیز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

چگینی با بیان اینکه انتخابات مربوط به قشر و حزب خاصی نیست، خاطرنشان کرد: انتخابات مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های مطلوب در قالب نمایشگاه و برنامه‌های مختلف فرهنگی به دانشجویان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی‌های مقام معظم رهبری نیز در قالب این پوستر در نمایشگاه ارائه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه استقبال دانشجویان مطلوب بود، افزود: از دانشجویان دعوت می‌شود، از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول