اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان خبر داد

درخشش دانشجویان دانشگاه زنجان در مسابقات فرهنگی ـ ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان از درخشش دانشگاه زنجان در مسابقات فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر منطقه هشت کشور خبر داد.

درخشش دانشجویان دانشگاه زنجان در مسابقات فرهنگی ـ ورزشی

علی سیاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مسابقات فرهنگی ـ ورزشی دانشجویان دختر منطقه هشت کشور در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با بیا ن اینکه در پایان این مسابقات در رشته‌های مختلف نتایج اعلام شد، افزود: در رشته کاراته دانشگاه زنجان با کسب سه مدال طلا‌، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام نخست تیمی رسید.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه مقام دوم تیمی از آن دانشگاه گیلان شد، یادآور شد: این تیم با کسب دو مدال طلا ، دو مدال نقره و یک مدال برنز در این جایگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور دانشگاه اردبیل در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: این تیم با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

سیاح خاطرنشان کرد: در بخش انتخاب بازیکن فنی‌، فاطمه حیدری از دانشگاه زنجان در رشته کاتا و مرضیه یوسفی از دانشگاه گیلان در رشته کومیته به عنوان بازیکنان برتر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در رشته بدمینتون دانشگاه گیلان به مقام نخست دست یافت، افزود: دانشگاه زنجان در جایگاه دوم قرار گرفت.

سیاح با اشاره به کسب مقام سوم تیمی از سوی دانشگاه قزوین‌، خاطرنشان کرد: در بازی‌های انفرادی نیز پریسا انصاری از دانشگاه زنجان به مقام نخست این دوره از مسابقات در رشته بدمینتون دست یافت.

وی با بیان اینکه مریم ذوی‌الحیات از دانشگاه گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت، افزود: زینب حیدری از دانشگاه اردبیل و ساناز جوانمرد از دانشگاه زنجان مشترکا سوم شدند.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان  یادآور شد: در بازی‌های دوبل دانشگاهی مهیا آقایی و غزال محمودی از دانشگاه قزوین رتبه نخست را کسب کرده و رژین ابراهیمی و ملاحت دیده‌وار از دانشگاه گیلان دوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی‌ها الناز نجفی و سعیده بهرام ‌لوئیان از دانشگاه زنجان و ژاله طوفان‌پور و نسرین حاجی‌زاده از دانشگاه اردبیل مشترکا سوم شدند.

سیاح با بیان اینکه مقام نخست تیمی در رشته والیبال به دانشگاه گیلان رسید، یادآور شد: دانشگاه‌های قزوین و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان داشت: در رشته بسکتبال دانشگاه قزوین، گیلان و زنجان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول