اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه پیام‌نور زنجان همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از  ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن اجتماعات و سالن ورزشی دانشگاه پیام نور زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان زنجان طی دو سال اخیر حرکت جهاد گونه‌ای در راستای اجرای پروژه‌ها آغاز کرده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 80 هزار دانشجو در استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت علمی این دانشجویان و استعدادهای آن‌ها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توسعه کیفی محیط‌های آموزشی و دانشگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مد نظر است، اضافه کرد: استان زنجان طی سال‌های اخیر به عنوان یک قطب علمی پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده است.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر توسعه واحدهای دانشگاهی استان به لحاظ کمی و کیفی ادامه داد: ساماندهی وضعیت کمی و کیفی همه دانشگاه‌های استان و ارتقا سطح علمی از برنامه‌های مورد نظر آینده است.

وی به بهره‌برداری از دانشکده ریاضی همزمان با دهه فجر اشاره کرد و افزود: تاسیس مرکز بین‌المللی علوم و فنون به عنوان دومین مرکز در سطح کشور در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی را از دیگر افتخارات استان زنجان برشمرد.

استاندار زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات جدیدی در رشته‌های مختلف در مرکز بین‌المللی علوم و فنون استان زنجان صورت می‌گیرد که در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تاسیس شهرک دانشگاهی واحد علوم تحقیقات واحد آزاد استان زنجان تصریح کرد: به منظور تاسیس این شهرک 600 هکتار زمین معین شده است که تاکنون 200 هکتار آن مورد مطالعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول