اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر فریدونکنار خبر داد

برگزاری مراسم ارتقای درجه امدادگران فریدونکناری

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار از برگزاری مراسم ارتقای درجه امدادگران فریدونکناری خبر داد.

برگزاری مراسم ارتقای درجه امدادگران فریدونکناری

علی‌اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در نودمین سالروز تاسیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران همزمان با هفته هلال‌احمر در سراسر کشور در روز جمعه 22 اردیبهشت سال 91 فریدونکناری‌ها نیز با حضوری پرشور و شعور در سومین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت شهرستان برگ زرینی دیگر از جنس صلح، انسان‌دوستی و یکپارچگی رقم زدند.

وی افزود: جمعیت زیادی از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار پای صندوق‌های اخذ رأی انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر با هدف نهادینه کردن مشارکت اعضا و خیرین در این مؤسسه خیریه و نهاد مردمی غیردولتی و حضور برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جمعیت حاضر شدند.

به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریدونکنار، اصول هفت‌گانه هلال‌احمر برگرفته از اسلام است.

این مسئول ادامه داد: پشتوانه خدمات بشر دوستانه هلال‌احمر رأی و تصمیم جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند که فریدونکناری‌ها نیز با این حرکت عظیم و چشمگیر، تعهد به خیرخواهی و انسان دوستی خود را به اثبات رساندند.

نوروزی تصریح کرد: 16 نفر از متعهدین این شهرستان در این حوزه انتخاباتی برای شورای اجرایی و دو نفر برای بازرسی نامزد شدند.

وی بیان داشت: در پایان مهدی آزادی با 204، ابراهیم صادقی‌فر با 202، محمدعلی فتحی با 119 و مرتضی نجات‌بخش با 106 رای به عنوان اعضای اصلی و ابوالحسن ایزدی فرد با 84 و جلال جلاپور با 83 رای اعضای علی‌البدل شورای اجرایی این مجمع شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار گفت: همچنین محمدعلی مالایی با کسب 156 رای و زهرا اسماعیلی با 133 رای به ترتیب عضو اصلی و علی‌البدل بازرسی از سوی اعضا به مدت چهار سال انتخاب شدند.

نوروزی با گسترده خواندن فعالیت‌های هلال‌احمر شعبه فریدونکنار در یک سال گذشته به تشریح برجسته‌ترین آنها پرداخت که در آن می‌توان از اجرای موفق طرح ملی راهنمایان نوروزی، استقرار دو پایگاه امداد ساحلی در سواحل فریدونکنار و سرخرود و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم‌شان نام برد.

وی استقرار نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی در بندر این شهرستان، اجرای پایلوتی موفق راهنمایی مسافرین تابستان، استقرار و کمک‌رسانی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در محور فریدونکنار به بابلسر و فریدونکنار به آمل، اجرای طرح همای رحمت، برگزاری مانورهای آمادگی جسمانی و امدادی و راه‌اندازی سامانه پیامکی را نیز به این لیست اضافه کرد.

به گفته رئیس جمعیت فریدونکنار، مهم‌ترین برنامه‌های هفته هلال احمر امسال در این شهرستان نیز برگزاری جشن ارتقای درجه امدادگران با حضور فرماندار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و غبارروبی گلزارهای نورانی‌شان، دیدار با امام جمعه و پیاده‌روی اعضا همراه با اهدای جوایز برشمرده می‌شود.

این مسئول در پایان از همه کسانی که می‌توانند با حضور در هلال‌احمر نماد نوع‌دوستی و کمک به مجموعه شوند خواست تا با همکاری، یک‌دلی و حضور همه‌جانبه در همه عرصه‌ها بازوان توانمند این جمعیت شوند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول