اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت خبر داد

ویزیت 190 هزار نفر در مراکز مجری طرح پزشک خانواده جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته در طرح پزشک خانواده 192 هزار و 959 نفر در مراکز بهداشتی درمانی مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در شهرستان جیرفت ویزیت شدند.

ویزیت 190 هزار نفر در مراکز مجری طرح پزشک خانواده جیرفت

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز بهداشتی درمانی اظهار داشت: در سال گذشته در طرح پزشک خانواده 192 هزار و 959 نفر ویزیت شدند که از این تعداد 169 هزار و 897 نفر جمعیت مشمول سرانه بودند و خدمات ویزیت را در سطح یک توسط پزشک خانواده دریافت کردند.

مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در سال گذشته در جیرفت افزود: از این جمعیت 16 هزار و 972 نفر نیز به سطح دو برای ادامه درمان به پزشک متخصص ارجاع شدند.

مسلمی با بیان اینکه در سطح کل خدمات مامایی 40 هزار و 695 نفر خدمات دریافت کردند، تصریح کرد: از این جمعیت 40 هزار و 354 نفر جمعیت مشمول سرانه و دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی بودند.

وی خاطر نشان کرد: خدمات پزشک خانواده به جز ویزیت برای تمام جمعیت 28 هزار و 466 نفر شامل پانسمان، تزریقات، بخیه، ختنه و... به تیم سلامت مراجعه کردند که از این تعداد 26 هزار و 83 نفر جمعیت مشمول سرانه بودند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: از تمام مواردی که در سطح یک به پزشک خانواده مراجعه کردند، حدود 127 هزار و 110 نفر به داروخانه‌های مستقر در مراکز که از طریق بخش خصوصی خدمات دارویی ارائه می‌کنند، مراجعه کردند.

مسلمی با بیان اینکه هشت مرکز بهداشتی و درمانی در جیرفت دارای آزمایشگاه تشخیص طبی هستند، خاطر نشان کرد: از تمام ویزیت‌های پزشک خانواده در سال گذشته 11 هزار و 768 نفر به آزمایشگاه مراجعه و خدمات آزمایشگاهی در سطح اول را دریافت کردند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول