اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

پزشک خانواده ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: اجرای طرح پزشک خانواده موجب ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود.

پزشک خانواده ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان اظهار داشت: نگاه عدالت محوری دولت موجب ارتقای سلامت و بهداشت خانواده در دور دست‌ترین نقاط کشور شده است.

وی با بیان اینکه هر پزشک خانواده یک پایگاه سلامت برای افراد است، افزود: طرح پزشک خانواده مسیر درمان را کوتاه‌تر و مشخص‌تر می کند.

فرماندار زابل گفت: همه باید تلاش کنند زیرساخت‌های این طرح عظیم فراهم و نقاط ضعف آن برطرف شود و باید این طرح در سطح جامعه به طور مطلوبی فرهنگ‌سازی شود.

کیخا با بیان اینکه در این طرح درمانگاه‌های منطقه استانداردسازی می‌شود، گفت: باید دفترچه‌های بیمه‌ای که برای افراد صادر می‌شود در تمامی شهرها اعتبار داشته باشد.

وی گفت: در راستای برنامه‌ عدالت محوری دولت، طرح اجرای عدالت در سلامت و دسترسی آسان همه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب با جدیت اجرایی می‌شود.

فرماندار زابل تصریح کرد: اگر این طرح به درستی اجرا شود تعرفه‌های سنگین بیماران حذف و خدمات با کیفیت و بهتری به آنها ارائه می‌شود.

کیخا بیان کرد: موفقیت این طرح در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح آن است و باید صدا و سیما، ارباب جراید و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مردم را از مزایای این طرح مطلع کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول