اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت:

در طرح پزشک خانواده از کارشناسان بهداشت نیز استفاده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توزیع مناسب دانشجویان در دانشکده بهداشت همدان گفت: در طرح پزشک خانواده از کارشناسان محیط و بهداشت حرفه‌ای نیز استفاده می‌شود.

در طرح پزشک خانواده از کارشناسان بهداشت نیز استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مصداقی‌نیا ظهر امروز در حاشیه کنگره ملی زایمان در بازدید از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: از پیشنهادات ارائه شده در این دانشکده استقبال می‌کنیم و بستر پژوهشی در وزارت بهداشت فراهم شده است که این امر نیازمند ایجاد مرکز تحقیقات بهداشت محیط است.

وی بر توزیع مناسب دانشجویان در این دانشکده تأکید کرد و گفت: در طرح پزشک خانواده تیم سلامت شامل کارشناسی محیط و بهداشت حرفه‌ای است که این موارد جزو اصول است و از آنها استفاده می‌شود.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در پاسخ به درخواست رئیس دانشکده مبنی بر اختصاص دستگاه ACP ابراز داشت: ما در حد توان به این دانشکده کمک می‌کنیم که این مساعدت‌ها در قالب معاونت بهداشتی به دانشکده صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: دانشکده بهداشت باید در بهداشت فردی افراد مسئول باشد و اثرگذاری خود را بیشتر کند.

رضا صفی‌آریان با اشاره به افزایش میزان سکته قلبی در جوانان یادآور شد: دانشکده بهداشت باید در زندگی افراد وارد شود که در این راستا حضور نیروی بیشتر در دانشکده بهداشت مد نظر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات زیادی توسط معاونت بهداشتی جمع‌آوری می‌شود که می‌تواند برای دانشکده بهداشت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دانشکده بهداشت همدان نیز گفت: دانشکده بهداشت در 5 هزار متر مربع فضا ایجاد شده که این فضا جوابگو است اما برای اهداف افق 1404 نیازمند نیروی انسانی، فضا و اعتبارات هستیم.

رستم گل‌محمدی با اشاره به سابقه 27 ساله فعالیت دانشکده بهداشت تصریح کرد: شش رشته کارشناسی ارشد فعال است و نگاه ما کشوری است و همه آمادگی داریم برای پیشرفت کشور گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول