اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجلاس مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطرح شد

اجرای برنامه پزشک خانواده مناطق شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: نخستین اجلاس مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال‌جاری با محوریت برنامه پزشک خانواده و سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری در ستاد مرکزی این دانشگاه در سنندج برگزار شد.

اجرای برنامه پزشک خانواده مناطق شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بعدازظهر امروز در اجلاس مدیران این دانشگاه با گرامیداشت سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان و تجدید میثاق ولایت و امت در استان و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از تلاش‌های مستمر همه مدیران و دست‌اندرکاران سلامت در واحدهای مختلف دانشگاه در طول سال گذشته قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود امسال با تلاش مضاعف‌تری به وظیفه و مسئولیت خود در حوزه سلامت عمل کنیم.

طیب قدیمی در ادامه به ضرورت اجرای برنامه پزشک خانواده و سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری اشاره کرد و افزود: اجرای این برنامه یک تکلیف قانونی برای همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌های استان در سنگر و خط مقدم برنامه‌ریزی و تلاش برای اجرای هر چه موفق‌تر این برنامه قرار دارند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود به استراتژی راهگشای مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: تکلیف قانونی، شرعی، انقلابی و ملی ما ایجاب می‌کند که همه مسئولان در حوزه‌های کاری خود بدون وقفه در راستای این استراتژی و حمایت از تولیدات داخلی اهتمام ویژه داشته باشیم.

قدیمی اضافه کرد: پاسخگو بودن، ارائه خدمات بی‌منت به مردم، تعامل و ارتباط تنگاتنگ مدیران واحدها برای ارتقای بیشتر خدمات سلامت، استفاده بهینه از منابع و تجهیزات، جلوگیری از اتلاف وقت و حذف مأموریت‌های غیرضروری، هم جهت‌سازی و همسو بودن تلاش‌ها و برنامه‌ریزی منسجم از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان در راستای ارتقای خدمات سلامت در استان است.

* ارتقا شاخص‌های  بهداشتی کردستان در سال 90

فرزام بیدارپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه این جلسه به ارتقا شاخص‌های بهداشتی در سال گذشته اشاره و گفت: شاخص‌های بهداشتی این دانشگاه در طول سال گذشته با تلاش همکاران از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

در ادامه این جلسه سیف‌الله مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با ارائه گزارشی تحلیلی از عملکرد و درآمدهای دانشگاه در سال 90، تاکید کرد: باید مجموعه عملکردهای مالی مدیران واحدهای تابعه این دانشگاه کمیتی و قابل سنجش باشد.

در پایان این اجلاس هر یک از مسئولان و مدیران واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان مسائل و مشکلات و راهکارهای خود را در راستای ارتقای خدمات سلامت ارائه کردند.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول