اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی جیرفت اعلام کرد

تمدید قرارداد مراکز بهداشتی روستایی در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی جیرفت از تمدید قرارداد مراکز بهداشتی روستایی در طرح پزشک خانواده خبر داد.

تمدید قرارداد مراکز بهداشتی روستایی در طرح پزشک خانواده

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام شده برای نصب فیبر نوری به اداره بیمه خدمات درمانی این طرح اجرا شده است.

وی افزود: قرارداد مراکز بهداشتی درمانی منطقه جنوب کرمان برای ارائه خدمات به روستاییان شرکت‌کننده در طرح پزشک خانواده تمدید شده است.

مختاری تصریح کرد: اقدامات مورد نیاز مربوط به این اداره در زمینه اجرای مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی انجام و گزارش آن به فرمانداری ارسال شده است.

وی ابراز داشت: در ایام نوروز کارکنان این اداره همه روزه در اداره و مراکز درمانی برای پاسخگویی به مراجعان و بیماران حضور داشته و همکاری لازم را با آنها انجام دادند.

مختاری عنوان کرد: در سالروز ولادت حضرت زینب (س) نیز از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله کاشانی بازدید صورت گرفت و از خدمات و تلاش‌های پرستاران با اهدای لوح تقدیر شد.

سرپرست اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: راه‌اندازی رسمی تأیید داروی اینترنتی در تمام داروخانه‌ها برای جلوگیری از مراجعه بیماران به اداره‌های بیمه خدمات درمانی انجام شده است و با توجه به این مهم تأیید داروهای گران‌قیمت در خود داروخانه انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین نخستین سایت اینترنتی پزشکان خانواده حرکت بین‌بخشی با محوریت بیمه خدمات درمانی و مشارکت معاونت بهداشتی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول