اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

حمایت از تولید ملی موجب حفظ منافع ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: حمایت از تولید ملی اقتدار ملی را به دنبال می‌آورد و وقتی که اقتدار ملی آمد، امنیت ملی محقق و منافع ملی حفظ می‌شود.

حمایت از تولید ملی موجب حفظ منافع ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد با تبریک 20 جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ما باید به عنوان پیروان اهل بیت از زندگانی آنها درس بگیریم و سیره آن بزرگواران را در زندگی روزمره خود اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الگو بودن زندگی حضرت زهرا (س) برای تمام اقشار جامعه اسلامی به ویژه زنان و دختران ما باید مهم باشد زیرا زمانی که به سیره عملی حضرت زهرا (س) نگاه می‌کنیم، می‌بینیم جز رضای خداوند در زندگی آن حضرت چیزی دیگری معنا و مفهوم ندارد.

افشارمنش بیان داشت: کسانی که قصد دارند، زندگی مشترکی را شکل دهند، ابتدا زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را مطالعه کنند تا ببیند باید چگونه و چه زندگی داشته باشند که سعادتمند باشند.

وی افزود: زنان جامعه ما باید الگوی زندگی را از آن حضرت گرفته و طریق شوهرداری و تربیت فرزند را از ایشان بیاموزند.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت افزود: سفرهای استانی دولت از نگاه مقام معظم رهبری یک کار بسیار خوب و برجسته‌ای است زیرا با دیدن واقعیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، خدمت به محرومان و مناطق کمتر توسعه‌یافته بر اساس سنجش و نیازهای مناطق به همراه اقدامات مؤثری صورت می‌گیرد.

افشارمنش گفت: طی سه سفر هیئت دولت به استان کرمان در شهرستان عنبرآباد کارهای بزرگی انجام شده که از جمله آن می‌توان به احداث بیش از 9 هزار واحد مسکن روستایی و یک‌هزار و  700 واحد مسکن شهری، احداث بزرگ‌ترین مجتمع آبزی‌پروری جنوب شرق در این شهرستان، راه‌اندازی دانشگاه پیام نور عنبرآباد که امروز با بیش از 480 دانشجو در هشت رشته مشغول به تحصیل هستند، اشاره کرد.

وی بیان داشت: احداث شهرک صنعتی عنبرآباد با تمام زیرساخت‌های مربوطه آماده است و تاکنون نیز چند طرح صنعتی در آن مشغول به فعالیت است.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: احداث سه مدرسه شبانه‌روزی و 17 مدرسه عادی در این شهرستان نیز از خدمات دولت نهم و دهم است.

افشارمنش گفت: در بخش‌های مختلف از جمله احداث مجتمع‌های آب روستایی، احداث 120 کیلومتر راه روستایی و 40 کیلومتر بزرگراه و برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق بخشی از اقدامات دولت به واسطه سفرهای استانی انجام شده است.

وی بیان داشت: امیدواریم با همت مسئولان، تمام پروژه‌های عمرانی سفرهای استانی دولت  به بهره‌برداری برسند تا مردم از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

امام جمعه عنبرآباد بیان داشت: شعار امسال شعاری پرمعنا و پر محتوا است و باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌های صحیح و مدونی صورت گیرد زیرا تولید سرمایه، کار و حمایت در عمق این شعار قرار دارند و در حمایت از تولید، کار و سرمایه باید همتی بلند داشت.

افشارمنش با بیان اینکه احترام به تولید ملی احترام به فکر و اندیشه ملی است، تصریح کرد: تولید از نگاه اسلامی ارزشمند و از برترین عبادت‌ها است و حمایت از تولید ملی اقتدار ملی را به دنبال می‌آورد و وقتی که اقتدار ملی آمد، امنیت ملی محقق و منافع ملی حفظ می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول